چلسی زیر نظر من تیم بهتری شده

به گزارش افکارنیوز، تیم‌های چلسی و منچسترسیتی دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را امروز(یکشنبه) و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رافائل بنیتس معتقد است چلسی در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی می‌تواند با خرید چند بازیکن بزرگ بار دیگر به یکی از تیم‌های برتر اروپا بدل شود. این مربی اسپانیایی که در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد، ‌ در دیداری سخت باید به مصاف منچسترسیتی برود. آبی‌های لندن در نیمه نهایی لیگ اروپا نیز باید با بازل سوییس روبه‌رو شوند.

بنیتس معتقد است مربی‌ای که فصل آینده جانشین او در چلسی خواهد شد، مربی خوشبختی است زیرا او توانسته این تیم را متحول کرده و به پیشرفت خوبی برساند.

«مطمئن هستم پس از آنکه چلسی را ترک می‌کنم، بازیکنانی خوب و با تجربه را در این تیم باقی خواهم گذاشت. افتخار این را نداشتم که این بازیکنان را به چلسی بیاورم زیرا وقتی به این تیم آمدم، آنها اینجا بودند. بسیاری از آنها بازیکنان بسیار خوبی بودند ولی تعدادی هم جوان بودند که زیر نظر من به بازیکنان بهتری بدل شدند.»

وی افزود: در کل چلسی شرایط بهتری پیدا کرده و بازیکنان خوشحال هستند. آنها از حضور در تمرینها و شیوه آن راضی هستند و هر روز چیزهای جدیدی میآموزند. در فصل نقل و انتقالها با حضور چند بازیکن دیگر، چلسی تیم بهتری خواهد شد.