پول بلیت فینال حذفی برای زلزله زدگان

به گزارشافکارنیوز، محمد رویانیان بعد از مراسم قرعه کشی فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از زلزله‌ای که در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، بسیار متاسف شدیم و تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه در فینال جام حذفی میزبان هستیم و همه درآمد حاصل از فروش بلیط این دیدار که به باشگاه پرسپولیس اختصاص دارد، آن را در اختیار زلزله زدگان بوشهر قرار دهیم.

وی در همین خصوص افزود: طبق صحبت‌هایی که انجام شده، با توجه به اینکه ۵ درصد از عواید بلیت فروشی فینال جام حذفی به باشگاه سپاهان و ۱۰ درصد آن نیز به سازمان لیگ اختصاص دارد، آنها نیز درآمد مالی حاصل از فروش بلیت را به مردم زلزله زده بوشهر اختصاص دهند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس از گذشته پیوند ناگسستنی با باشگاه شاهین بوشهر دارد و اکثر مردم این شهر نیز هوادار تیم فوتبال پرسپولیس هستند. ما می‌خواستیم پیشنهاد میزبانی فینال جام حذفی در شهر بوشهر را به سازمان لیگ بدهیم که متاسفانه به دلیل نبود امکانات لازم در این شهر این موضوع منتفی شد.

رویانیان در پایان گفت: چند روز پیش حمید استیلی و حسین ماهینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس راهی بوشهر شدند تا کمکهای این باشگاه را به دست مردم زلزله زده این شهر برسانند. مطمئن باشید به اقدامهای خود برای کمک به مردم زلزله زده بوشهر ادامه خواهید داد.