کامیون، پژو و راننده‌اش را له کرد

به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه برخورد چند دستگاه خودروی سواری به یکدیگر در ساعت ۱۹:۲۳ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، اتش نشانان ایستگاه ۱۰ و ۸۰ را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم بعد از یادگار امام اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: امدادگران در محل مشاهده کردند که تصادف میان یک دستگاه کامیون سبک با یک دستگاه سواری ۴۰۵ و پراید رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خودروی پژو به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شده و راننده آن نیز به کمک یکی از عابران در قسمت جلوی خودرو مشغول تعمیر آن بود گفت: برخورد کامیون با پژو به نحوی بود که خودروی سواری کاملا به زیر کامیون رفته بود.

ملکی همچنین از مرگ راننده سواری پژو در جریان این حادثه خبر داد و گفت: عابری که در کنار راننده پژو مشغول کمک به وی بود نیز شدیدا مصدوم شد که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این حادثه آسیبی به راننده کامیون و راننده پراید وارد نشد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲۰:۴۵ به عملیات خود خاتمه داده و محل را برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.