مهدوی‌کیا باید با قهرمانی خداحافظی کند

به گزارش افکارنیوز،غلامرضا رضایی اظهار داشت: پس از اعلام میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی خوشحال شدم و دلیل اصلی‌اش هم این بود که هواداران ما می‌توانند بیایند و با خیال راحت تیم خود را حمایت و تشویق کنند.

وی افزود: همه می‌دانند بازی خیلی سختی در پیش داریم. سپاهان تیم خوب و منسجمی است و من مطمئن هستم یک فینال بسیار زیبا و قشنگ در انتظار هواداران و فوتبال دوستان عزیز است. ما هم در بهترین شرایط هستیم و می‌دانیم هرگز نباید این فرصت طلایی را از دست دهیم.

رضایی در خصوص مذاکره‌اش با چند تیم باشگاهی نیز گفت: اولویت اول من در فصل جدید پرسپولیس است اما پیشنهاد هم دارم. راستش را بخواهید هر فردی که با من حرف زده گفتم بعد از ۱۵ اردیبهشت همه چیز مشخص می‌شود و با هم حرف می‌زنیم. چون الان من به غیر از فینال جام حذفی و قهرمانی و ۳۵ میلیون هوادار به هیچ چیز دیگر حتی یک دقیقه هم فکر نمی‌کنم.

رضایی در پایان تاکید کرد: شخصا خیلی خوشحالم که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار میشود چون مهدی مهدویکیا بازیکن پرافتخار فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس نیز میتواند یک خداحافظی باشکوه داشته باشد. امیدوارم در روزی که آقا مهدی هم به میدان میآید فینال جام حذفی برندهاش رنگ قرمز باشد تا خدای نکرده شرمنده مهدویکیا که بزرگی خودش را همیشه به ما نشان داده نشویم.