پلیس برای حماسه خرداد آماده است



به گزارشافکارنیوز، به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انتخابات مظهر حماسه سیاسی یک ملت است گفت: ناجا تمام توان خود را برای تحقق این حماسه در خرداد ماه به کار گرفته است.
سرداراسماعیل احمدی مقدم، با بیان اینکه انتخابات مظهر حماسه سیاسی یک ملت است، گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم به جهت اینکه به عنوان اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از فتنه سال ۸۸ به شمار می‌آید هم از نظر داخلی و هم بین المللی بسیار حساس است و باید مردم و مسئولان با همدلی، وحدت و انسجام بیشتر بین خود امسال در این انتخابات یک حماسه بزرگ را بیافرینند.
وی با بیان اینکه هیچ مشکل خاص امنیتی برای برگزاری باشکوه انتخابات خرداد ۹۲ وجود ندارد، بیان داشت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی به کار بسته و انتظار دارد که مردم و مسئولان و نخبگان جامعه از این فرصت و زمینه‌ای که برایشان فراهم شده بهترین استفاده را ببرند.
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: هر زمان که کاندیداها مشخص شوند و صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان تایید شود براساس وظیفه امنیت مراسمهای آنها را تامین میکنیم.