چهره بارسا در فصل آینده تغییر می کند

به گزارش افکارنیوز،باشگاه بارسلونا با نظر تیتو ویلانووا سرمربی این تیم در صدد تغییر در ترکیب تیم در فصل ۱۴ - ۲۰۱۳ است تا این تیم بتواند فلسفه فوتبال کلاسیک کاتالانی را به مانند گذشته به خوبی اجرا کند.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالان نوشت در راس تغییر در ترکیب تیم می تواند به عزم جدی برای خرید نیمار ستاره برزیلی تیم سانتوس و تغییرات در درون دروازه و قلب خط دفاعی اشاره کرد.

از جمله بازیکنانی که در تابستان نیوکمپ را ترک خواهند کرد از قبل جدایی ویکتور والدز دروازه بان اول تیم مسجل شده است اما به نظر می رسد اریک آبیدال مدافع کهنه کار فرانسوی که پس از یک سال دوری به علت پیوند کبد به تازگی به ترکیب بارسا بازگشته نیز از این تیم جدا شود. قرارداد کنونی آبیدال تا تابستان اعتبار دارد.

نام آلکس سانچس مهاجم شیلیایی، آلکس سونگ هافبک کامرونی و خوناتان دوس سانتوس مکزیکی نیز در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

البته هنوز وضعیت ادامه حضور داوید ویا مهاجم ملی پوش اسپانیایی نامشخص است. کادرفنی تصمیم گرفته تا دنی آلوز و آدریانو کوریا دو مدافع برزیلی، کریستین تیو، مونتویا و بارترا بازیکنان جوانتر و خاویر ماسکرانو هافبک آرژانتینی را حفظ کند.

در ترکيب اصلي بارسا در فصل آينده ليونل مسي ، پدرو رودريگس ، سسک فابرگاس ، سرخيو بوسکتس ، خرارد پيکه ، آندرس ايني يستا و خوردي آلبا با توجه به تمديد قرارداد خود جاي خواهند داشت.همچنين کارلوس پويول و ژاوي نيز تصميم گرفته اند تا زمان بازنشستگي در بارسا بمانند.