اظهارنظر مربیان پرسپولیس درباره فینال جام حذفی

به گزارش افکارنیوز،پس از حرف و حدیث‌های فراوان فینال جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیس میزبان سپاهان شد. از همین رو مربیان پرسپولیس نظرات خود را درباره این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعلام کردند.

رضا ترابیان: از سپاهان نباید غافل شویم

با توجه به اینکه بازی در داخل خانه انجام می‌شود خیلی بهتر است تا ما بخواهیم به اصفهان برویم، هواداران کنارمان خواهند بود و استرس را از تیم جدا می‌کنند و آرامش را به ما بر می‌گردانند. همه دنبال قهرمانی پرسپولیس هستند و شرایط مهیاست اما نباید حتی یک دقیقه از سپاهان غافل شویم. چون آنها ثابت کردند که بسیار خطرناک و فرصت‌طلب هستند.

مجتبی حسینی: سپاهان به پرسپولیس باج نداده است

از اینکه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم خیلی خوشحالم چون بهتر از این است که در فولاد‌شهر به میدان برویم. درست است خیلی از تیم‌ها از بازی در آزادی وحشت دارند اما سپاهان در دو بازی مقابل استقلال با وجودی که میهمان بود نشان داد که میزبان است و بسیار خوب ظاهر شده است.

وی افزود: طبق آماری که به دست آوردیم نشان می‌دهد با وجود بازیکنان اخراجی سپاهان در دیدار مقابل استقلال بسیار خوب ظاهر شده و حتی این تیم در مقابل پرسپولیس نیز در سال های قبل به هیچ عنوان باج نداده است. پس باید بسیار با تمرکز مقابل این تیم ظاهر شویم و به هیچ عنوان به این مسائل توجه نکنیم که ما از قبل برنده این بازی هستیم.

ادموند بزیک: نباید سپاهان را دستکم گرفت

در شرایطی که همه چیز قرار است در ورزشگاه آزادی ۵۰ به ۵۰ شود یعنی پرسپولیس میزبان است. بعد از ۵بازی این قرعه به نام ما افتاد اما در بازی که بسیار سخت و حساس است. مقابل سپاهان کار ما آسان نیست و قطعاً این تیم در استادیوم آزادی مثل استقلال برای ما دردسرساز میشود. در فوتبال چیزی نداریم که از قبل نوشته شده باشد باید همه چیز را در عمل مقابل تیم خوب و منسجم سپاهان که همیشه چه در خانه یا در خارج از خانه نشان داده خطرناک است با قدرت ظاهر شویم. دست کم گرفتن این حریفان قطعاً به ضرر هر تیمی است.