خوشحالی صهیونیست ها از تصمیم سنا برای همراهی اسرائیل در حمله به ایران
گروه بین الملل:

به گزارش اورشلیم پست، کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برای خوش رقصی برای اسرائیلی ها درروز نکبت،(روزی که رژیم صهیونیستی با بیرون راندن صدها هزار فلسطینی سرزمین های اشغالی را تصرف و رژیم صهیونیستی را پایه ریزی کرد)، با تصویب قطعنامه ۶۵(که به مناسبت ۶۵ سالگی این سالگرد به نام قطعنامه ۶۵ نامگذاری شده است) آمادگی خود را برای همراهی مالی، دیپلماتیک و نظامی اسرائیلی ها در حمله به ایران اعلام کرد.

به گزارشافکارنیوز، لیندزی گراهام و رابرت مندز، از حامیان اصلی این قطعنامه بودند. در طی این قانون ایالت متحده آمرکیا موظف شده است تا جلوی رسیدن ایران به سلاح های هسته ای را بگیرد.

بعد از این قطعنامه، کمیته روابط عمومی آمریکا - اسرائیل، ایپاک، با خوشحالی از این اقدام سنا گفت: " این اقدام سنا، پیامی روشن و بسیار مهمی از همبستگی با اسرائیل در برابر برنامه هسته ای ایران است. "

این اقدام سنا در حالی انجام می شود که روز گذشته، موشه یلعون، وزیردفاع اسرائیل، گفته بود که اسرائیل باید خود را تنهایی برای حمله به ایران آماده کند. او ضمن تاکید بر اینکه ایران هنوز به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد گفت: "این موشوع نشان می دهد که تحریم ها بر موضوع هسته ای ایران تاثیری نداشته است."