خط‌ و‌نشان استقلالی‌ها برای رسانه‌ها

به گزارش افکارنیوز، محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی این باشگاه با اشاره به انتشار فیلمی که روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفته است، عنوان کرد: این تصویر واضح نشان می‌دهد حق استقلال یک بار دیگر پس از بازی دو تیم در جام حذفی تضییع شد. در آن مسابقه خطای پنالتی روی آرش برهانی دیده نشد و در این بازی هم این صحنه رویت نشد تا به این باور برسیم که دست‌هایی برای قهرمانی سپاهان در لیگ برتر در کار است. در واقع به این باور رسیده ایم که با باندبازی می خواهند سپاهان را قهرمان لیگ برتر کنند.

وی ادامه داد: ما این مساله را نه فقط از طریق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بلکه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیگیری می‌کنیم. حق استقلال در بازی دوشنبه شب خورده شد و چه بسا اگر آن صحنه به درستی تشخیص داده می شد، ما الان به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر هم شده بودیم. امیدواریم این باند و باند بازی‌ها تمام شود و فوتبال پاک را شاهد باشیم.

وی همچنین افزود: به دوستان رسانه‌ای احترام زیادی می‌گذاریم و معتقدیم این عزیزان بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی‌خواهند از این رویه خود دست بکشند. بر این اساس، باشگاه استقلال اعلام می‌دارد در صورتی‌که طی روزهای آینده هر یک از این ۱۰ مورد در رسانه هایی که دوست ندارند واقعیت‌ها را ببینند، منتشر شود این باشگاه به خاطر دفاع از حقوق هواداران میلیونی خود موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند. این موارد به شرح ذیل است:

۱ - لیست فروش

۲ - لیست خرید(ناگفته پیداست این دو بحثبرای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می‌شود. بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.)

۳ - مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون(این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.)

۴ - طرح بحثفوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه

۵ - کمک فدراسیون به استقلال(شایعه‌ای بسیار عجیب و غریب که طرحش هم خنده دار و به دور از واقعیت است.)

۶ - جابجایی کادر فنی برای فصل آتی

۷ - تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان

۸ - طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.

۹ - کوچ ستاره‌ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.(حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.)

۱۰- بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است.