استعفای خوشمزه کارمند خوش ذوق! + عکس

به گزارش افکارنیوز، عجیب است اما یک کارمند خوش ذوق در تولد ۳۱ سالگی اش تصمیم گرفت تا از کارش استعفا دهد و بهترین راه استعفا را نوشتن متن نامه خود روی کیک تولدش تشخیص داد.

کریس هولمز که حالا او را با عنوان " آقای کیک " می شناسند، تصمیم گرفت برای رسیدن به شغل دلخواهش از کار فعلی خود در یکی از فرودگاه های لندن استعفا دهد تا به دنبال علایقش برود و از طرفی زمان بیشتری هم برای همراهی با خانواده اش داشته باشد.

او از تصمیم خود برای نوشتن نامه استعفا روی کیک خیلی راضی است و معتقد است با این کار خاطره خوشی را از خود برای همکاران سابقش به جا می گذارد.

تصمیم هولمز زمانی رسانه ای شد که یکی از بستگانش عکس کیک را در توئیتر قرار داد و باعثتعجب و در عین به اشتراک گذاری این عکس شد.

متن روی کیک:

برای بخش مدیریت نیروهای مرزی فرودگاه استنسد

امروز تولد ۳۱ سالگی من است و به تازگی پدر شده ام. حالا می فهمم که زندگی چقدر ارزشمند است و چقدر مهم است با انجام کاری که هم خودم و هم دیگران را شاد کند، وقتم را با خانواده ام بگذرانم.

به همین دلیل، بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می کنم تا بتوانم وقت و انرژی خود را به خانواده و کسب و کارم در زمینه شیرینی پزی ادامه بدم که در سال های اخیر پیوسته رشد و پیشرفت داشته است.

بهترین ها را برای این سازمان و همکارانم در آینده آرزو می کنم و یادآوری می کنم که اگر از طعم این کیک خوشتان آمد، می توانید برای سفارش های بیشتر به آدرس سایت ما مراجعه کنید.

با احترام

کریس هولمز(آقای کیک)