با شعار زنده باد اصلاحات شرکت می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، مصطفی کواکبیان، کاندیدای ریاست جمهوری، دوشنبه شب در شهرستان کرج استان البرز، حضور یافت و در جمع نخبگان ورزشی و هنری این استان از ضرورت تغییر در وضعیت موجود دستگاه اجرایی در انتخابات پیش‌رو سخن گفت.

کواکبیان در این سخنرانی بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید کرد و شرکت در پای صندوق‌های رای را تنها راه برون رفت از مشکلات گریبانگیر جامعه عنوان کرد و گفت: هیچ راهی جز از طریق کانال رای گیری برای تغییر سرنوشت وجود ندارد و شرکت در انتخابات تنها راه موجود و ممکن برای عبور از مشکلات است.

دبیرکل جبهه اصلاح طلبان شرکت و حضور پررنگ در انتخابات را ه حل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی را از پیش‌روی ملت ایران دانست و گفت: رفع تحریم ها و مقابله با تهدیدها در روابط بین‌الملل و تغییر فضای داخلی تنها با شرکت در انتخابات حاصل خواهد شد.

وی افزود: سرنوشت ما با شرکت در انتخابات در دست خودمان است و همانطور که در آیات قرآن تاکید شده است تغییر جامعه فقط با رفتار خود مردم صورت می‌پذیرد. آزادی، مردم‌سالاری، مشارکت سیاسی، تعیین سرنوشت و… نعمت‌هایی هستند که شهروندان می‌توانند از آنها بهره مند باشند و تنها با احساس مسوولیت مردم، این نعمت‌ها تامین و حفظ می‌شود و بی‌تفاوتی‌هایمان ممکن است خودمان را از داشتن این نعمت‌ها محروم کند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر لزوم اصلاحات و طرح آن به عنوان تنها شیوه موجود برای رفع مشکلات تاکید کرد: ما معتقدیم که شیوه‌های براندازانه و شورشگری هیچ نابسامانی را سامان نخواهد داد و تنها اصلاحات، سامان بخش معضلات و گرفتاری‌ها خواهد بود.

کواکبیان با بیان اینکه تنها با پیگیری اصلاحات است که می‌توانیم جامعه را به آرمان‌های اصیل و اولیه انقلاب سوق دهیم، گفت: اصلاحات مورد نظر ما با اصلاحات براندازانه ارتباطی ندارد. اصلاحات مورد نظر ما در چارچوب معیارهای نظام جمهوری‌اسلامی و قانون اساسی و ارزش‌های دینی و مطالبات مردم و منافع ملی و خواسته‌های منطقی عموم مردم جامعه است.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه در انتخابات با شعار زنده باد اصلاحات شرکت میکنیم. خاطرنشان کرد: بعضی آقایان فکر میکنند اصلاحات یعنی ویروس و طاعون. ما برعکس می گوئیم اصلاحات قرآنی، اصلاحات علوی و حسینی یعنی همان اصلاحات اسلامی یعنی امر به معروف و نهیازمنکر، یعنی بیتفاوت نگذشتن از کنار مسائل و مشکلات.