به گزارش افکارنیوز، حاشیه هایی که در میان آنها از غیبت اسفندیار رحیم مشایی که این روزها از وی به عنوان کاندیدای احتمالی دولت در انتخابات نام می‌برند، می‌توان به عنوان سیاسی‌ترین حاشیه آن نام برد.

به مرور برخی از حاشیه‌های مراسم تجلیل از دست‌اندر کاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی پرداخته که به این شرح است:

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی با حضور رئیس جمهور در حالی آغازشد که ساعاتی مانده به آغاز رسمی مراسم طبقه اول ورزشگاه صد هزار نفری آزادی از جمعیت پر شد و ظرفیت طبقه دوم نیز با وجود آنکه لحظه به لحظه بر تعداد جمعیت افزوده می‌شد، رو به تکمیل بود.

افراد حاضر در ورزشگاه آزادی از شهرستان‌های مختلف کشور بودند و تعدادی از آنها لباس هلال احمر به تن داشتند و برخی با کلاهای قرمز، نارنجی‌ و سفید رنگ جلوه خاصی به ورزشگاه داده بودند.

در دست عده‌ای از شرکت کنندگان در این مراسم پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شد.

پیش از ورود رییس جمهور به ورزشگاه آزادی تعدادی از وزراء از جمله نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و همچنین مقامات سازمان میراثفرهنگی و گردشگری و همچنین تعدادی از استانداران از جمله استاندار تهران و همچنین مقامات هلال احمر در ورزشگاه حضور یافتند.

در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی ماشین‌های نیروی انتظامی جهت استقرار نظم و تسهیل رفت و آمد حضور داشت.

در داخل ورزشگاه آزادی نیز تعدادی از خبرنگاران جهت پوشش این برنامه که از چند روز قبل اخبار متنوع و متعددی در مورد آن منتشر شده، حضور پیدا کردند.

بر خلاف همه اظهارنظرها اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش غیرمتعهدها که پیشتر برخی رسانه‌ها عنوان می‌کردند قرار است در این مراسم وی به عنوان کاندیدای دولت معرفی شود، غایب بود.

در این مراسم گروه‌های مختلف موسیقی از اقوام مختلف استان با حضور در سن به اجرای موسیقی محلی خود پرداختند که از جمله آن می‌توان به اجرای موسیقی توسط هموطنان آذری وبلوچی کشور اشاره کرد.

همچنین در این مراسم یکی از هموطنان کرد نیز به خواندن متنی پرداخت، متنی که با زنده باد عدالت و جمهوری اسلامی همراه بود و در پایان با یا علی و لبیک یا خامنه‌ای پایان یافت و جمعیت حاضردر ورزشگاه نیز آن را تکرار کردند.

در این مراسم دو تن از عشایر اسب‌سوار کشورمان در حالی که پرچم کشور و عکس مقام معظم رهبری را در دست داشتند، ورزشگاه آزادی را دور زدند.

رییس جمهور در این مراسم با دست گرفتن پرچم کشور و بلند شدن از جایگاه خود به ابراز احساسات مردم حاضر در ورزشگاه پاسخ داد، و به طور همزمان جمعیت حاضر در ورزشگاه اقدام به تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران کردند.

این مراسم توسط سید جوادهاشمی یکی بازیگران تلویزیون و سینما و خانم آزادی یکی از دیگر مجریان کشور اجرا می‌شود.

در این مراسم یک دقیقه به عشق حضرت مهدی((عج) تمام جمعیت اقدام به دست زدن کردند.