جشن دولت اشتباه بزرگی است

به گزارش افکارنیوز، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص برگزاری همایش تقدیر از خادمین سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: جمع کردن امکانات و اموال بیت‌المال برای تقدیر از اعضای تسهیلات نوروزی اشتباه بزرگ دولت است و شائبه‌ای را پدید آورده که دولت می‌خواهد برای فرد مورد نظر خود تبلیغات کند.

وی ادامه داد: در صورت چنین کاری جرم اتفاق افتاده است که البته امیدواریم واقعیت نداشته باشد؛ چراکه دولت باید مجری بی‌طرف انتخابات باشد و حق ندارد طرف گروهی را بگیرد.

بادامچیان با بیان اینکه دولت سوگند خورده قانون را رعایت کند، افزود: استفاده از امکانات و اموال دولتی برای کاندید خاص در انتخابات ریاست جمهوری جرم محسوب می‌شود.

* آل‌اسحاق گزینه مؤتلفه در انتخابات

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص اینکه گزینه حزب مؤتلفه اسلامی برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کیست، بیان داشت: یحیی آل‌اسحاق گزینه‌ای است که برای انتخابات آتی مشخص کرده‌ایم و معتقدیم با توجه به حماسه سیاسی از بین نامزدهای موجود ایشان مناسب‌تر هستند.

بادامچیان با اشاره به راهبرد امسال که حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است، ابراز داشت: امیدواریم در انتخابات شوراها و ریاست ‌جمهوری حماسه‌ای که مورد نظر نایب امام زمان(عج) است، تحقق یابد.

این مسئول با اشاره به سابقه حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: در سال ۴۲ در منزل حضرت امام خمینی(ره)، ایشان فرمودند: «شما که در راه خدا کار می‌کنید مؤتلف شوید.» و این حزب تشکیل شد که تاکنون نقشی مؤثری در انقلاب داشته و فصلی و انتخاباتی عمل نکرده است.

* مؤتلفه طرفداران زیادی دارد

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در بسیاری از شهرها دفتر زده است و طرفداران زیادی هم دارد.

بادامچیان با اذعان اینکه برای هزینه‌های حزب مؤتلفه اسلامی از منابع دولتی استفاده نمی‌شود، اظهار داشت: هزینه‌های این حزب با کمک مردم تأمین می‌شود و هیچ وقت شهرام جزایری‌ها به دنبال ما نمی‌آیند.

وی با مقایسه وضعیت احزاب در جهان و ایران گفت: در کشور بیش از ۲۰۰ تشکل سیاسی وجود دارد که چند مورد از آنها مؤثر هستند.

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی نمی‌تواند حزب غربی و کمونیستی داشته باشد، افزود: در اسلام حزب‌ها جمعی هستند که بر اساس مبانی اسلامی هماهنگ به تکلیف می‌رسند.

وی تأکید کرد: در ایران اسلامی هر حزبی که بر اساس مبانی اسلامی فعالیت کند مردم آن را می‌پذیرند که می‌توان به حذف حزب توده و منافقین در ایران اشاره کرد.

* رجایی مؤتلفه‌ای بود

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: این حزب کوشیده است در شهرستان‌ها و استان‌ها نمونه‌های برتر همچون رجایی و باهنر را معرفی کند که مؤتلفه‌ای بودند.

* خلاف مالی و اخلاقی از حزب مؤتلفه نگرفته‌اند

بادامچیان با اشاره به سالم بودن حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون خلاف مالی و اخلاقی از این حزب نگرفته‌اند که این نشان‌دهنده سلامتی حزب مؤتلفه اسلامی است.

بادامچیان اذعان داشت: مسلما برای تکامل در هر کاری باید تغییراتی در اساسنامه ایجاد شود که در زمینه احزاب برای تکامل نیاز به تغییرات وجود دارد.

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: برای انتخابات خردادماه منهای اینکه افراد و نیروها مؤتلفه‌ای باشد یا نباشد، با روحانیت، گروه‌های ارزش‌گرا و اصولگرا هر شهر و استان همراهی کردیم تا نتیجه انتخابات خردادماه به گونه‌ای رقم بخورد تا در راستای ارزش‌های انقلاب بوده و رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری انتخابات کسب شود.

بادامچیان اعلام کرد: برای انتخابات شوراهای تهران، از فهرست ۱۵ تشکل پیروان خط امام و رهبری، بیش از ۳۰۰ نفر معرفی شدند که در نهایت به ۳۱ گزینه رسیدیم که شش نفر آنها بانوان و مابقی مردان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فهرست گروه‌های اصولگرا را بررسی می‌کنیم تا به فهرست واحد برسیم.

نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز دبیران افراد را انتخاب می‌کنند تا شایسته‌ترین افراد معرفی شوند.

* مؤتلفه راست سنتی محافظه‌کار نیست

بادامچیان در پاسخ به سئول یکی از خبرنگاران که وی را راست سنتی خطاب کرد، اظهار داشت: ما راست سنتی محافظه‌کار نیستیم بلکه انقلابی در خط امام هستیم و خودمان را نمی‌بینیم چراکه برای خدا کار می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: در مسائل کشور هر کس خلاف قانون عمل کند که جرم محسوب شود، حتما در وقتش به آن رسیدگی خواهد خواهد شد.

نایبرئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خاتمه با اشاره به برنامهریزیهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: در مقدمه بودجه ۲۰۱۳ آمریکا آمده است که جمهوری اسلامی ایران خطر اصلی برای منافع آمریکا است و ۲۵ صفحه از ۱۸۰ صفحه آن به ایران اختصاص یافته است.