علي دايي بعد از اعلام حكم كميته استيناف دست به اعتراض زد و با حضور 90 دقيقه اي در برنامه نود از بسياري از اين اختلافات پرده برداري كند. از همين رو رضا رجبي كه از منتقدين اين ماجرا به شمار مي رود در گفتگو با خبرنگار سرويس ورزشي فردا ضمن ابراز تاسف از مسائل به وجود آمده خاطر نشان كرد: بايد تاسف خورد براي اين فوتبال كه زمان برنامه تلويزيوني تا ساعت 3 بامداد تحت شعاع مطالبات علي دايي قرار مي گيرد. رجبي دامن زدن به اين قضيه را بيهوده دانست و عنوان كرد: اين جر و بحث ها در اين شرايط مناسب نيست و اگر مسئله اي بايد مطرح مي شد همانموقع و در زمان عقد قرارداد بايد براي مردم تشريح مي شد. چرا در زمان عقد قرارداد مردم و رسانه وارد ماجرا نشدند و حالا كه سر مطالباتشان به تفاهم نرسيده اند پاي آنها را وسط مي كشند. عضو كميته فني باشگاه استقلال تهران در ادامه بيان كرد: در حال حاضر اين دو گروه بايد بروند و خودشان مشكلاتشان را با هم حل كنند. چرا بايد روز به روز مشكلات فرهنگي در ورزش ما زياد شود و همه به سود منافع خوشان صحبت كنند. چرا اين آقايان به جان همان فوتبالي افتاده اند كه ازآن به همه جا رسيده اند. وي همچنين ادامه داد: هر كدام از طرفين در تلويزيون به دنبال رو كم كني و لج و لجبازي هاي خودشان بودند و هر كدام حق خود را مطالبه مي كرد. اما هيچ كس از عزا شدن شب عيد مردم، زماني كه تيم ملي از صعود به جام جهاني نااميد شد، حرف نمي زنند. من توصيه مي كنم كه دايي بايد با توجه به شرايط موجود كوتاه بيايد و حق مردم را در نظر بگيرد.
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی فردا رجبی ایراداتی نیز به فدراسیون فوتبال گرفت و اظهار داشت که اشکالات سازمانی آشکاری در فدراسیون فوتبال رخ داده است. این اشکالات فدراسیون باید رفع شود و همه ما باید با صداقت در رفتار به دنبال اهدافمان باشیم. چرا که هیچ چیز بالاتر از صداقت نیست.
كارشناس فوتبالي كشورمان همچنين در مورد مطالبات علي دايي گفت: من اين سوال را از علي دايي دارم كه اگر فقط مساله ماليات مطرح بوده چرا اين مسئله را رسانه اي كرد. يك بار دايي به كفاشيان مي گويد دروغ مي گويي و بار ديگر كفاشيان دايي را به دروغ گويي متهم مي كند. رجبي در پايان در خصوص اين اختلافات راه حلي نيز ارائه كرد: به نظر من در اين مسئله بايد بالا سرهاي فوتبال دخالت كنند. از طرفي به دايي مي گويم كه با توجه به وضعيت پرسپوليس و به خاطر مردم و هواداران اين تيم دست از اين اختلافات بردارد.