مدير روابط عمومي سازمان آتشنشاني اسلامشهر با اعلام اينكه انفجار موادمحترقه دستساز منزل مسكوني را طعمه حريق كرد گفت:كودك چهار ساله قرباني اين انفجار شد.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در این باره گفت: ظهر روز گذشته(یکشنبه) آتش‌نشانان این شهرستان از طریق تماسی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع حادثه‌ای در خیابان طالقانی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان برای کنترل و بازدید محل از سوی ماموران انتظامی دعوت شده بودند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در صحنه حادثه دریافتند که در اثر انفجار موادمحترقه دست‌ساز این منزل مسکونی طعمه حریق شده بود.

به گفته وی، بر اساس گزارش‌های واصله در این حادثه، یک کودک چهار ساله به علت شدت جراحات وارده ناشی از انفجار موادمحترقه دست‌ساز جان خود را از دست داده بود.

محمدی افزود: در اثر این حادثه مادر این خانواده از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شدید شده و پسر نوجوان این خانواده نیز که مشغول به ساخت موادمحترقه از نوع دست‌ساز بود، از ناحیه دست دچار شکستگی شده است.

وي در پايان گفت: بر اساس گزارشهاي دريافتي با وجود آن كه پسري نوجوان از ناحيه دست دچار شكستگي شده است اما حال عمومي وي مناسب نيست.