همه چیز از آنجا شروع شد که من به بمیرم، تو بمیری های صادق درودگر برای جلب رضایت علی پروین برای سفر به آبادان بی ثمر ماند. علی پروین که روز سه شنبه و چهارشنبه بعد از اصرار دسته جمعی بازیکنان و کادر مدیریت که پذیرفته بود که روی نیمکت استیل آذین بنشیند در آخرین لحظات تغییر عقیده داد و به آبادان نرفت تا به همین سادگی موقعیت خود در استیل آذین را از دست بدهد.

به گزارش گل، او که بعد از پیروزی مقابل صبا دوباره رویاهای خوش سلطانی می دید با شکست استیل آذین مقابل نفت دوباره به همان شرایط قبل بازگشت. سلطانی که تاج و تختش را از کف داده است. دیروز حوالی ظهر بود که اعلام شد محمود یاوری هدایت استیل آذین را در دست خواهد گرفت. یاوری که در دو تیم صبا و پاس کارنامه ناموفقی از خود به جا گذاشته حالا دوباره سرمربی یک تیم دیگر باشگاهی می شود و این از عجایب فوتبال ماست او که برای نشستن روی نیمکت استیل آذین منع قانونی داشت با کارت سرمربی وظایف فنی را انجام می دهد و البته این اتفاقی است که تنها در فوتبال ایران رخ می دهد.

امیرکبیر فوتبال ایران که بازیکنان پاس به دانش ضعیف متهم کرده بودند حالا دومین مأموریت فرار از سقوط این فصل را انجام می دهد. جالب است که بدانید فقط یک تیم در قعرنشینی حریف استیل آذین بوده و آن تیم پاس همدان است، تیمی که دوره شدیداً نزولی اش از زمان یاوری در همدان آغاز شد. حسین هدایتی اعلام کرده از این به بعد در همه بازی های کنار تیم استیل خواهد بود. محمود یاوری و علی پروین هم هستند.
در زمین هم جمعی از باتجربه ها از مهدوی کیا گرفته تا زندی و معدنچی و اکبرپور حضور ثابت دارند. جمع همه جمع است، اما اینکه بالاخره گره از کار استیل گشوده می شود یا نه حرف دیگری است.

آنها حالا صادق درودگر را به مرخصی فرستادند سرپرستی که معلوم نیست چه سهمی از ناکامی برعهده وی بوده است، همه آنچه که خوانید داستان های تیم پرماجرای استیل در ۲۴ساعت گذشته است…
یادش به خیر محمد مایلی کهن که می گفت هالیوود واقعی اینجاست.