کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات به زودی معرفی می‌شود

به گزارش افکارنیوز، محمدزارع فومنی با اشاره به اینکه " اگر خاتمی یا هاشمی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنند، جبهه مردمی اصلاحات از آنها حمایت می‌کند "، خاطرنشان کرد: خاتمی و هاشمی هنوز رسما برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده‌اند و بدین صورت کار اصلاح‌طلبان را سخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه " شکاف در بدنه اصولگرایان، یک فرصت استراتژیک است که اصلاح‌طلبان باید از آن استفاده کنند "، اظهار کرد: اگر خاتمی یا هاشمی در انتخابات حضور نیابند، جبهه مردمی اصلاحات کاندیدای خود را معرفی می‌کند. نامزد این جبهه تقریبا مشخص شده است و به زودی در یک نشست خبری معرفی می‌شود.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که " آیا در صورت وارد نشدن خاتمی یا هاشمی از نامزد مورد نظر حمایت این دو حمایت می‌کنید؟ " گفت: ما از نامزدی حمایت می‌کنیم که با برنامه‌های جبهه مردمی اصلاحات همخوانی داشته باشد.

فومنی همچنین درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: جبهه مردمی اصلاحات یک لیست با حدود ۲۰ نام برای انتخابات شورای شهر تهران آماده کرده است که در طول هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: بهتر است اصلاحطلبان دست از خودخواهی بردارند و از نظر دیگر گروههای اصلاحطلب برای دستیابی اجماع به استفاده کنند.