به گزارش افکارنیوز،درحالی که استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیر قلعه نویی با ابراز ناراحتی از برخی مسائل از احتمال جدایی اش حرف زده و شاید این تیم را ترک کند.

او بعد از بازی با الریان در مصاحبه ای اعلام کرد که استقلال نیاز به مربی بزرگی دارد و حالا با این حرف پیغام غیر مستقیمی برای ترک استقلال داده است. قلعه نویی در حالی که فصل رو به اتمام است از سیاست گذاری‌های بعضی از اعضای هیأت مدیره ناراحت است و از ابتدای فصل تا کنون بابت برآورده نشدن خواسته‌هایش معترض است. مشکلات اقتصادی باشگاه استقلال ظاهراً مهمترین دلیلی است که امیر را بر آن داشته تا از جدایی احتمالی حرف بزند.

یکی دیگر از مسائلی که قلعه نویی را در فکر جدایی انداخته است، فشاری است که از سوی رسانه ها تحمل می کند و خودش معتقد است که اگر در تیم دیگری مربیگری کند اینقدر فشار به او وارد نمی شود و می تواند با تمرکز و آرامش بیشتری تیمش را هدایت کند. او در حال حاضر چند پیشنهاد خوب دارد که می تواند آنها را مورد بررسی قرار دهد. او تصور می‌کند که اگر به یک تیم شهرستانی برود محیط برای کار کردنش مهیاتر از استقلال خواهد بود و دیگر شاهد این مشکلات و این حاشیه‌ها نخواهد بود.

موضوع مهم ديگر هم به رفتارهاي عده اي از هواداران استقلال در ورزشگاه ها مربوط مي شود.قلعه نويي معتقد است كه عده اي از تماشاگران استقلال نسبت به او كم لطف هستند و در بعضي از بازي هاي اين فصل حاشيه هاي را براي استقلال درست كردند.اين در حالي است كه خودش معتقد است در اين سال ها هر وقت در استقلال بوده بد نتيجه نگرفته است و نبايد شاهد برخي رفتارها از سوي تماشاگران باشد.