کشتی ایران - آمریکا؛ ۲۹ اردیبهشت؛ لس آنجلس

به گزارشافکارنیوز،مسابقه سه جانبه کشتی بین تیم‌های ملی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک تنها دیداری نیست که کشتی‌گیران ایرانی در آمریکا پیش‌رو دارند، بلکه قرار است چهار روز پس از آن یعنی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت یک دیدار دوستانه نیز بین تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا در سالن Los Angeles Memorial برگزار شود

مسابقه سه جانبه کشتی بین تیم‌های ملی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک تنها دیداری نیست که کشتی‌گیران ایرانی در آمریکا پیش‌رو دارند، بلکه قرار است چهار روز پس از آن یعنی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت یک دیدار دوستانه نیز بین تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا در سالن Los Angeles Memorial برگزار شود.

این دیدار نیز در راستای اتحاد جهانی جامعه کشتی برای نجات از خطر حذف این رشته کهن از بازی‌های المپیک انجام می‌شود که «اتحاد برای کشتی»(United ۴ Wrestling) نامگذاری شده است.

اندی بارس، مدیر پروژه Beat the Streets لس آنجلس، در این باره می‌گوید: ما ترغیب شده ایم تا ملت‌ها را در این مسابقه دوستانه تاریخی گرد هم آوریم. این نشان می‌دهد که چگونه ورزش بزرگ کشتی می‌تواند کشورها را با تمام تفاوت‌هایشان از نقاط مختلف دنیا در کنار هم قرار دهد و یک جبهه مشترک تشکیل دهد. این مسابقات محبوبیت ورزش کشتی را نشان خواهند داد.

فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرده است که یک موسسه خیریه ایرانی در آمریکا اسپانسر برگزاری این مسابقه در لس آنجلس شده است.

همچنین ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا در این باره می‌گوید: این رقابت‌ها یک فرصت هیجان بر انگیز برای کشتی است تا نشان دهد که جهان چگونه توانایی کنار هم قرار دادن ملت‌ها با تفاوت‌های فرهنگی، سیاسی و جغرافیایی را دارد. ما از این که در مسابقات " ماه جهانی کشتی " شرکت می‌کنیم خوشحالیم.

این مسابقه ساعت ۲ بعد از ظهر ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) در Los Angeles Memorial Sport Arena برگزار میشود.