حاجیلو: استقلال در اهواز کار را یکسره می‌کند

به گزارشافکارنیوز،اصغر حاجیلو درباره پیروزی استقلال برابر الریان گفت: بازی بسیار زیبا و قشنگی بود. بازیکنان استقلال از لحاظ تفکر و تمرکز در سطح بسیار خوبی بودند و خوشحالم که مجیدی ثابت کرد از کنارش نمی‌توان به راحتی گذشت. قلعه‌نویی هم نشان داد نسبت به مجیدی حساسیتی ندارد و متاسفم برای کسانی که درباره این بازی چندان نپرداختند. متاسفانه رفتارهای مغرضانه همه جا خودشان را نشان می‌دهند. اگر این دیدار مساوی می‌شد یا استقلال شکست می‌خورد، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شد. جوری با برد استقلال برخورد می‌کنند که انگار الریان تیم بسیار ضعیفی بود و بردن این تیم کار ساده‌ای بوده است. این در حالی بود که استقلال ۹۰ دقیقه با برنامه بود و بسیار خوب بازی کرد. امیدوارم ستاره سوم بر سینه استقلال درج شود. هواداران زیادی به عشق استقلال زندگی می‌کنند و موفقیت استقلال آن‌ها را شاد می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در ابتدای نیمه دوم در لاک دفاعی رفت اظهار کرد: ‌ شاید دلیل آن، این باشد که الریان چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها همه تلاش‌شان را کردند تا بازی را برگردانند ولی ما با بستن یک دوم دفاعی و کور کردن کناره‌ها خودمان را برای ضد حمله آماده کردیم و آن‌ها را تسلیم کردیم. قلعه‌نویی حساب همه کار را کرده بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال جشن قهرمانی را در اهواز برگزار خواهد کرد یا خیر گفت: استقلال از شرایط خوبی برخوردار است. یک بار مشابه همین شرایط را برابر استقلال اهواز داشتیم اما قلعه‌نویی امروز باتجربه‌تر شده و بازیکنان استقلال از تجربه بیشتری برخوردارند. من مطمئنم استقلال در اهواز کار را یکسره می‌کند.

او در ادامه با انتقاد از کسانی که موفقیت استقلال را خراب می‌کنند افزود: اگر باری را از روی دوش استقلال برنمی‌داریم باری را اضافه نکنیم. به خاطر هواداران بیاییم استقلال را اینقدر به حاشیه نبریم. استقلال نماینده ایران است و ما باید تلاش کنیم تا موفق شود.

حاجیلو در ادامه درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال صحبت کرد و اظهار کرد: ۹ بازیکن من در آکادمی به تیم ملی دعوت شده‌اند. خوشحالم که در آکادمی استقلال مربیان سالمی را آورده‌اند و به نتایج خوبی رسیدیم. متاسفانه در آکادمی استقلال پول چندانی وجود ندارد و همه پول برای تیم بزرگسال است. البته من برای باشگاه این حق را قائل هستم چرا که پیشانی یک تیم بزرگسالان آن هستند. صبوری می‌کنم و در این‌باره صحبت نمی‌کنم تا استقلال در دو جام پیش رویش موفق باشد. از ایجاد محیط سالم در مرغوبکار خوشحالم. هیچ گاه ۹ بازیکن از تیم‌های پایه استقلال به تیم ملی دعوت نمی‌شدند. مربیان فنی و فهیمی در آکادمی استقلال حاضر هستند و با ادامه این روند دستاوردهای بزرگی خواهیم داشت. منتظرم با اتمام فصل با فتح‌الله‌زاده برای فصل بعد صحبت کنم و امیدوارم که به نتایج خوبی برسیم.