محاکمه مدعی نیروی ماوراء الطبیعی

به گزارشافکارنیوز،بر اساس شکایت شاکیان، این مرد متهم است با راه اندازی یک موسسه فرهنگی و به بهانه رفع مشکلات روحی و روانی دختران آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می داد. رسیدگی به این پرونده در پی شکایت چند دختر جوان در دستور کار پلیس کرج قرار گرفت. ماموران در ادامه " پ. ه " را در موسسه اش در شهرک وحدت کرج دستگیر کردند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه ۸۰ دادگاه کیفری فرستاده شد. در جلسه محاکمه یکی از شاکیان گفت: مدتی بود دچار مشکل روحی و جسمی شده بود. متهم مدعی بود از طریق هیپنوتیز می تواند مشکلم را حل کند. به همین خاطر قبول کردم مرا هیپنوتیز کند. وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

متهم نیز در جلسه دادگاه منکر تمام اتهاماتش شد و گفت: شاکیان به خاطر دشمنی با من این ادعا را مطرح کرده اند.

قضات شعبه ۸۰ دادگاه کیفری پس از محاکمه متهم را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض " پ. ه " پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه بازگرداندند.

این بار پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات دادگاه تاکنون چهار جلسه محاکمه را برگزار کرده اند. در حالی که شاکیان همچنان همچنان مدعی هستند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند متهم تمام اتهامات را رد می کند و ادعاهای شاکیان را دروغ می داند.

قرار بود چهارشنبه گذشته متهم پای میز محاکمه قرار گیرد که به خاطر نیامدن برخی شاهدان در جلسه دادگاه ادامه رسیدگی به جلسه ای دیگر موکول شد.