کودکی که در ۱۸ ماهگی مجله می‌خواند + عکس

به گزارش افکارنیوز، کئدکان نابغه دنیا به عنوان باهوش ترین انسان های زمین شناخته میشوند. آن ها با عبور از تست های مختلف و گرفتن نمره ای بالاتر از ۱۳۵ وارد کلوپ منسا میشوند.

این کلوپ این روزها نزدیک به ۱۱۰ هزار عضو از ۱۰۰ کشور مختلف دنیا دارد که تنها نام کودکان نابغه در آن قرار دارد. جدیدترین عضو این گروه پسربچه ۵ ساله ای است که آزمون ها را با نمره باورنکردنی ۱۴۵ گذرانده است.

" گاس دورمن " با ضریب هوشی ۱۴۷ به عنوان جدیدترین عضو منسا شناخته می شود. این کودک از همان ابتدای زندگی نشانه های هوش بالا را به همراه داشت چرا که در سن ۱۸ ماهگی می توانست مجله و کتاب های مختلف را مطالعه کند.

در حالی که بسیاری ار بچه ها در خواندن الفبا مشکل دارند او می تواند ضرب و تقسیم های مختلف را انجام دهد. همچنین گاس به نام و نقشه تمام کشورهای دنیا مسلط است. او همچنین تمامی اعضای جدول عناصر را به خوبی می شناسد.

والدین این کودک می گویند به طور اتفاقی وقتی شروع به خواندن نوشته های روی دیوار کرد متوجه هوش او شدند. آن ها با راهنمایی های مشاورین توانستند هوش فرزندشان را از آنچه هست بیشتر کنند.

گاس ماه پیش توانست در تست هوش ورودی منسا ۹۹.۹۸ درصد از مسائل را با جواب های درست رد کند و به راحتی وارد کلوپ باهوش ترین کودکان دنیا ملحق شد.