به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: مهدی مهدوی‌کیا باید با عزت و اقتدار در دیدار با سپاهان آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله جام قهرمانی را هم بالای سر خواهد برد.

محمد رویانیان افزود: بسیار ناراحتیم و باعثتاسف است در شرایطی که پیش از این سابقه داشته برای خداحافظی یک بازیکن، یک تعویض تشریفاتی انجام شده با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت می‌شود و حتی این موضوع که ۵ دقیقه بازی نمادین برگزار شود و پس از تعویض بازی رسمی آغاز شود نیز مخالفت می‌کنند. در حالی که ما هنوز درخواستی در این باره نداشته‌ایم، این شیوه رفتار با اسطوره‌ها و ستاره‌ایی که برای فوتبال ملی زحمت کشیده و پرچم ایران را بالا برده اند، درست نیست.

وی گفت: ما پای مهدوی‌کیا می‌ایستیم و هر حمایتی که لازم باشد، دریغ نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم که مهدی مهدوی‌کیا با عزت و اقتدار در بازی با سپاهان، آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله و به لطف خدا و حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد و مهدوی کیا این جام را بالای سر خواهد برد. در این باره هماهنگی های لازم را با کادر فنی و بازیکن انجام خواهیم داد.

رویانیان در پایان گفت: بازیکنی مثل مهدوی‌کیا شایسته یک خداحافظی باشکوه است. او باید با عزت و اقتدار آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ما حالا که این اتفاقات رقم خورده هر حمایتی که لازم باشد، انجام می‌دهیم. خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیا به اندازه یک جام ارزشمند است. او در آخرین بازی رسمی باید با اقتدار به میدان برود و پس از آن نیز ما تمام تلاش خود را برای توافق با هامبورگ و برگزاری یک بازی بیادماندنی انجام خواهیم داد.

مهدوی کیا در بازی با سپاهان از میادین فوتبال خداحافظی رسمی خواهد داشت و برای آخرین بار در یک بازی رسمی پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و با اقتدار خواهد رفت. این حرفی است که بنده پای آن میایستم و هرگز کوتاه نمی آیم.