اين مرد جوان با بيان اينكه من به دليل اين دروغ نميتوانم با همسرم زندگي كنم، به رييس دادگاه گفت: زماني كه من به خواستگاري همسرم رفتم، وي سن خود را ۱۸ سال معرفي كرد، در حالي كه سن واقعياش بيشتر بود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که «هرگز فکر نمی‌کردم همسرم به من دروغ گفته باشد و به همین دلیل هیچوقت شناسنامه‌اش را نگاه نکردم»، در مورد نحوه اطلاع یافتن از این موضوع اظهار کرد: پس از گذشت دو سال از زندگی مشترک‌مان به صورت اتفاقی شناسنامه همسرم را دیدم و متوجه شدم او برخلاف حرفی که در زمان خواستگاری به من زده بود، نه تنها از من کوچک‌تر نیست بلکه حتی یک سال هم از من بزرگ‌تر است.

این مرد جوان در ادامه با بیان این‌که «نمی‌توانم با کسی که درباره‌ چنین مساله‌ مهمی دروغ گفته زندگی کنم»، روی درخواست خود تاکید کرد.

در ادامه‌ جلسه‌ی دادرسی، همسر مرد جوان که در دادگاه حضور داشت، اظهار کرد: من به دلیل علاقه‌ زیادی که به همسرم داشتم مجبور شدم به او دروغ بگویم؛ زیرا می‌دانستم او به مساله‌ سن و سال من حساس است.

وی ادامه داد: من در زندگی مشترک با همسرم هرگز کم نگذاشته‌ام و او بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که من چقدر به او علاقمندم.

به گزارش ايسنا، در پايان جلسه دادرسي، رييس دادگاه پس از شنيدن اظهارات طرفين، با تشويق مرد شاكي به ادامه زندگي از او خواست از همسرش ناراحت نباشد و گلهها را كنار بگذارد و به اين ترتيب حكم طلاق براي اين زوج صادر نشد.