من را نخواهند هواداران را ناراحت نمی کنم

به گزارش افکارنیوز،حنیف عمران زاده با حضور در برنامه تلویزیونی باشگاه در خصوص مسائل مختلف به سوالات مجری این برنامه و هواداران تیمش پاسخ داد.

متن صحبت های مدافع استقلال را در زیر می خوانید:

* از ساختار دفاعی استقلال و شرایط خودت بگو.

خدارا شکر امسال یک تیم خوب هستیم که دور هم جمع شده ایم و با کادرفنی و مدیریت قوی که داریم همدل هستیم و فقط دو گام دیگر تا قهرمانی داریم. از خط دفاع تا نوک حمله همه در موفقیت استقلال نقش دارند که من هم جزئی از این تیم هستم.

*ظاهرا قبلا کشتی گیر بوده ای؟

من به کشتی خیلی علاقه داشتم که متاسفانه یا خوشبختانه نشد و فعلا فوتبال بازی می کنم.

* نظرت در خصوص پیشکسوتان فوتبال چیست؟

آنها سرمایه های باشگاه ما هستند و ما باید راه آنها را ادامه دهیم. ما پیراهن کسانی را می پوشیم که قبلا آنها پوشیده اند.

* در آستانه فصل نقل و انتقالات طرفداران استقلال می خواهند بدانند ممکن است به پرسپولیس بروی؟

از وقتی که به استقلال آمده ام ۴ سال است که می گویند به پرسپولیس می روم. این اتفاقات همیشه در روزنامه ها رخ می دهد. حرف و حدیثبه وجود می آید اما هر وقت با باشگاه صحبت کردم جزو اولین بازیکنانی بودم که قراردادم را تمدید کردم. امسال مذاکره من با فتح الله زاده ۵ دقیقه هم طول نکشید و بلافاصله قراردادم را تمدید کردم.

*ممکن است بازیکنان خودشان این بازارگرمی و جنگ روانی را آغاز کنند؟

من دوست ندارم هوادار استقلال ناراحت شود. می دانم ۲۰ میلیون هوادار داریم و همه آنها نسبت به بازیکنانشان تعصب دارند. با احساس هوادار بازی کردن بی انصافی است.

* تصمیمت برای فصل بعد چیست؟

اول باید ببینم باشگاه استقلال من را می خواهد یا خیر. اگر خواستند که تمدید می کنیم و اگر نخواستند کاری می کنم که هواداران استقلال ناراحت نشوند.

*کدام بازیکن در استقلال با تو صمیمی است؟

من با تمام اعضای تیم و حتی اعضای تدارکات صممیمی هستم اما سوگلی ام مهدی رحمتی است. من و او دو سال است که هم اتاق هستیم و بیشتر کمک های فکری را را او به من می دهد اما کمی بی انصاف است و زور می گوید!

* به نظرت آیا استقلال می تواند در بین ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرد؟

به نظرم در ابتدا تیم ما باید حمایت شود. ما مشکلات زیاد داشتیم ولی در لیگ و آسیا خوب بالا آمدیم. خوشبختانه الشباب قرعه خوبی برای استقلال است و یک پوئنی که امسال نسبت به سال گذشته داریم این است که در بازی برگشت در خانه بازی می کنیم.

* ماجرای درگیری ات با بازیکن العین و مربی آنها چه بود؟

اتفاقی که افتاد خیلی زشت بود. آنها با مشت به دل فرهاد مجیدی زدند و من هم ناخودآگاه جلو رفتم و دیدم مربی آنها حرف های جالبی نمی زند. به همین خاطر من واکشن نشان دادم و مقداری بازی متوقف شد.

* ظاهرا جایت را با اکبرپور در این مباحثعوض کردی؟

اکبرپور در مصاحبه اش هم به این موضوع اشاره کرده بود که من جایش را گرفته ام!

* ترکیب خط دفاعی استقلال هم با حضور تو و منتظری شکل گرفته است.

البته امیر حسین صادقی هم در بین ما حضور دارد و نبود بازیکنی حس نمی شود. تیم جوری بسته شده که کمبود نفر نداریم. خدارا شکر گلر خوبی هم پشت سر ما حضور دارد. بی اغراق بگویم شاید گلرهای دیگر ایران ناراحت شوند اما انصافا رحمتی یک کلاس بالاتر از دروازه بان های دیگر است. امیدوارم شرایط به گونه ای شود که رحمتی به تیم ملی برگردد.

* آیا برای کسب ستاره سوم روی پیراهن استقلال انگیزه دارید؟

همانطور که گفتم اگر تیم حمایت شود آن ستاره کم کم خودش را نشان می دهد. قرعه ما هم برای بالاتر رفتن خوب است. بحثملی شده و حالا باید نماینده ایران حمایت شود.

*تا به حال چه تعداد بخیه در جریان بازی ها خورده ای؟

۱۴ بخیه روی صورتم خورده و ۱۷ بخیه منگنه ای هم روی پیشانی ام خورده است. نزدیک به ۱۸ بخیه هم داخل سرم خورده است که تقریبا ۵۰ بخیه در زمین فوتبال در استقلال متحمل شده ام.

* بازی با فولاد را چطور می بینی؟

ما همیشه برای برد به زمین می رویم. ۳۲ هفته هواداران ما با برد و باخت های ما خوشحال شده اند و امیدوارم در این بازی هم به برتری برسیم و در بازی آخر هم تماشاگران بیایند که در دیدار آخر مقابل آنها جشن قهرمانی بگیریم.

* از مربیانت هم نام ببر.

اولین مربی من جلال موسوی نسب بود. داود جلالی، مجید جلالی و حمید علیدوستی هم مربیان من بودند ولی همایون شاهرخی در اوج جوانی به من میدان داد و فوتبالم را مدیون او هستم.