به گزارش افکارنیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مؤمن واقعی کسی است که تنها تسلیم خدا باشد و در دین لجاجت نکند.

حجت الاسلام و‌المسلمین نکونام در ادامه با بیان این که رییس جمهور کشور باید برنامه‌های خود را بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دین تنظیم کند، افزود: رییس جمهور باید شجاع، مکتبی و مقاوم باشد و از آموزه‌ها و آرمان‌های الهی درس بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع انتخابات، تصریح کرد: تجربه‌ها و رویدادهایی که تاکنون در عرصه نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته نشان می‎دهد که هیچ کس نمی‎تواند مسیر الهی ملت ایران را منحرف کند و افرادی که در پی این اشتباه باشند به ورطه نابودی دچار می‎شوند.

از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این‎که ما از حمایت خود نسبت به دولت پشیمان نیستیم، اظهار داشت: ما از ابتدا به این رییس جهمور بر اساس آموزه‌ها و معیارهای ارزشی رو آوردیم و از این رویکرد خود پشیمان نیستیم؛ چون بسیاری از اقدامات و برنامه‌های این دولت در تحکیم و تقویت نظام مؤثر بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: ایرادات بسیاری هم که بر این دولت وارد است به سبب مورد غفلت واقع شدن ارزش‌های دیگری از اسلام و انقلاب است.

دولت به جای سفرهای استانی مشکلات اقتصادی کشور را چاره اندیشی کند

امام جمعه شهرکرد سفرهای استانی اخیر دولت را عاملی برای اتلاف وقت و سرمایه دانست و بیان داشت: دولت به جای این سفرها بهتر است با تعاملات سازنده و کار کارشناسی تورم را مهار کند، گرانی‌ها را کاهش دهد و در رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشد.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه با بیان این‎که منتقدان سرسخت و بی انصاف دولت به دنبال منافع و مقاصد خود هستند، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که از جریان فتنه فاصله نگرفتند و اکنون تلاش دارند فضا را غبارآلود کرده تا به منافع و مقاصد خود برسند.

نماینده ولی فقیه در جهارمحال و بختیاری افزود: این افراد کسانی هستند که در زمان ریاست جمهوری آن‌ها اوضاع کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نابسامان شد و پول ملی ارزش خود را از دست داد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بر ضرورت کسب بصیرت و هوشیاری در مقابل این منتقدان تأکید کرد و گفت: این افراد کسانی هستند که خود را منجی کشور می‎دانند اما سخت در اشتباه هستند؛ چراکه بصیرت و هوشیاری مردم نمی‌گذارد آن‌ها به اهداف خود برسند پس به آن‌ها نصیحت می‌کنم خود را از چشم مردم نیندازند.

وی با بیان اینکه تا ولیفقیه در کشور هست، بحران معنا ندارد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از گردنههای فتنه به سلامت عبور کنیم راهی جز پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نداریم.