فتنه و انحراف دو روی یک سکه‌اند

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش حماسه‌سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان‌رضوی در حسینیه حضرت امام خمینی مشهد اظهار کرد: اگر امروز رهبری نسبت به مشروعیت دولت سرسوزنی شک کند، فردا هیچ کس در بدنه دولت احساس مشروعیت نمی‌کند.

وی افزود: احمدی نژاد گفتمان ارزش‌ها، عدالت و ولایت را بلند کردند و مردم به آن رای دادند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پاسخ به سوال طلاب حوزه علمیه عنوان کرد: اگر شورای نگهبان صلاحیت مشایی را رد کند، هیچ اتفاقی نمی افتد.

ذوالنور بیان داشت: مشایی شرایط قانونی احراز صلاحیت را از سوی شورای نگهبان ندارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه متذکر شد: مشایی آنقدر نکته منفی دارد که یکی از آنها کافی است تا شورای نگهبان صلاحیت او را رد کند.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت بیان داشت: سفرهای استانی در اصل بسیار مطلوب است اما دور اخیر سفرهای کنتراتی احمدی نژاد اگر دو چیز نمی‌داشت، خوب بود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اول اینکه حضور مشایی در کنار رییس جمهور شائبه تبلیغاتی بودن سفرها را تایید می کند و دوم ادبیات رییس جمهور خیلی متفاوت و متاسفانه عوام فریبانه شده است.

وی افزود: احمدی نژاد مصداق تعیین کند و شفاف حرف بزند که چه کسی سرش را زیر آب کرده و به پایش وزنه وصل کرده است اینگونه مشکل حل می شود.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه آیت الله هاشمی سهم زیادی در انقلاب دارد متذکر شد: هاشمی علاقه‌مند به تاثیر در سیاسیت کشور است.

وی با بیان اینکه اگر هاشمی احتمال بدهد رای دارد ورود پیدا می کند، خاطرنشان کرد: تعلل‌ها برای روشن شدن دو نکته است، اول رای لازم را دارند یا نه و دوم معلوم باشد که کاندیدای اصولگراها کیست.

ذوالنور ادامه داد: هاشمی رقیب اصولگراهاست، اصلاح‌طلبان رقیب هاشمی نیستند.

وی تصریح کرد: هرچه اوضاع اصولگراها و اصلاح طلب‌ها از منظر تعدد کاندیدا بیشتر شود احتمال حضور هاشمی بیشتر می شود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: اگر هاشمی نیاید دنبال کاندیدای مورد نظر خود هست و حسن روحانی کاندیدای اوست.

ذوالنور در ادامه بیان داشت: فتنه و انحراف دو روی یک سکهاند و دارند پیوند می خورند، ممکن است این دو جریان پیوند بخورد که در آن صورت معنای آن فتنه بزرگتر است