وعده‌های احمدی‌نژاد عملی نشد

به گزارش افکارنیوز، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های نیمه تمام در اردبیل اظهار داشت: رئیس جمهور به جای سفرهای انحرافی به مناطق مختلف که هیچ ثمره و نتیجه اجرایی و عمرانی ندارد و فقط با قصد معرفی یک نامزد انحرافی صورت می‌گیرد بهتر است به وعده‌های داده شده عمل کند.

وی عنوان کرد: در سفر قبلی رئیس جمهور و برخی از مسئولان وعده داده بودند که راه‌آهن اردبیل تا خرداد ماه ۹۲ افتتاح می‌شود در حالی که این پروژه اگر از امروز به صورت جدی اجرایی و عملیاتی شود پنج سال طول می‌کشد تا تکمیل شده و راه‌اندازی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در سفر رئیس جمهور باید احمدی‌نژاد به مردم گزارش دهد که در یک سال گذشته چه اقداماتی صورت گرفته و چرا وعده‌های داده شده عملیاتی نشده است در حالی که وعده دادن بسیار راحت‌تر اما عمل کردن کار مردان کار‌آمد و توانمند است.

حقیقت‌پور با اشاره به ریل‌گذاری بخشی از راه‌آهن اردبیل افزود: اینکه بخواهند پروژه‌ای را که تا پنج سال آینده قابلیت افتتاح ندارد ریل‌گذاری کرده و چند کیلومتر از آن را به اصطلاح آماده افتتاح کنند بزرگترین آسیب به شمار می‌رود در حالی که مردم به خوبی در چند و چون ماجرا بوده و می‌دانند که همه این مسائل کار تبلیغاتی و حرکت‌های عوام‌پسندانه است.

وی تصریح کرد: راه‌آهن اردبیل ۶۴ دهنه تونل و حداقل ۴ کیلومتر پل نیاز دارد در حالی که تنها بخش محدودی از این کارها صورت گرفته و مابقی همچنان بلاتکلیف است.

عضو مجمع نمایندگان استان گفت: پیشنهاد می‌کنم تمام مسئولان به اصل راستگویی روی آورند و وعده‌هایی را بدهند که قابلیت اجرا داشته باشد چرا که از یک رئیس دولت بعید به نظر می‌رسد که بخواهد وعده‌ای بدهد که هیچ ماهیت اجرایی نداشته باشد.

حقیقت‌پور به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: ‌ خود دولت نیز به خوبی می‌داند که مردم در وضعیت معیشتی نامناسبی قرار دارند اما همچنان اصرار دارد که خطاها و برخی نگرش‌های غلط خود را در حوزه اقتصادی و تنظیم روابط در این حوزه به گردن سایر نهادها بیندازد در حالی که هدفمندی یارانه‌ها طرح بسیار شفاف، روشن و متقنی بود که متاسفانه در اجرا به انحراف رفت.

وی در خصوص آرایش انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: امسال آرایش انتخاباتی کشورمان سه قطبی است که در طول تاریخ چنین شرایط و فرایندی را شاهد نبودیم که مجری انتخابات خود در انتخابات کاندیدا داشته باشد و دخالت کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به پیچیدگی شرایط و حساسیت انتخابات اشاره کرد و گفت: با رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به اصل رقابت سالم و بدون حاشیه باید همه سعی کنیم تا انگیزه مردم برای حضور را ارتقا بخشیم که در این صورت میتوانیم از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کرده و کشورمان را به بهترین و شایستهترین شرایط برسانیم.