جریمه میلیاردی رنگ فروش متقلب

به گزارشافکارنیوز،محمد حسن سرابیان از بررسی ۳ پرونده تعزیراتی در شعب تخصصی قاچاق و تخلفات صنفی خبر داد و گفت: در پرونده اول بازرسان با خبر شدند که یک واحد رنگ فروشی در استان گیلان اقدام به عرضه تینر قلابی می کند. این فروشنده نفت را به جای تینر به مشتریان عرضه می کرد که پرونده ای در این مورد تشکیل شد. شعبه تعزیراتی هم پس از بررسی پرونده و محرز شدن این تخلف فروشنده را به ۱۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

وی در مورد دومین پرونده تعزیراتی گفت: در این پرونده دریابانی چابهار اعلام کرد که یک لنج صیادی اقدام به قاچاق ۲۰ هزار لیتر نفت و گاز کرده که بعد از شناسایی ماموران پرونده این قاچاق در شعبه تعزیرات استان تشکیل شد. قاضی پس از رویت اسناد و شکوائیه دریابانی قاچاقچی را به ۲۵ میلیون تومان جریمه نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم کرد. این پرونده در حالی است که برخی از لنج های قدیمی اقدام به قاچاق سوخت می کنند که بارها از سوی تعزیرات به این افراد توصیه و هشدار داده شده است.

رئيس گشتهاي مشترك تعزيرات حكومتي همچنين از گران فروشي يك نمايندگي محصولات دارويي و بهداشتي در كرمان خبر داد و گفت: اين واحد صنفي به دليل تخلفات بالا به ۲۶۰ ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شد.