بی‌برنامه‌ترین لیگ را داشتیم

به گزارشافکارنیوز، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار با صبای قم که بعدازظهر امروز شنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه یا متاسفانه دیدار روز یکشنبه هیچ تاثیری به حال راه آهن و یا صبای قم ندارد و درست است که می تواند در صعود تیم ها تاثیرگذار باشد اما نه ما آسیا می شویم و نه صبا به دسته پایین تر سقوط می کند. با این حال تلاش ما این است که در دو دیدار باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه صبا تیم جوان و با انگیزه ای دارد گفت: با توجه به شناختی که از این تیم دارم مطمئنم که فردا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و دو تیم از نظر تاکتیکی فوتبال خوبی را ارائه خواهند کرد. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم در راه آهن خواهید بود گفت: من دو سال سخت را در راه آهن سپری کردم و اگر با مسئولان باشگاه برای ماندن به توافق برسم می دانم که فصل بعد باید چطور رفتار کنم. من چند جلسه با مسئولان باشگاه داشته ام و حرف هایم را زده ام اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. اگر قرار باشد بمانم به خاطر شناختی که از بازیکنان و نقاط ضعفف تیم پیدا کرده ام مطمئن باشید که تیم ما فصل آینده شرایط مطلوبی خواهد داشت.

علی دایی با اشاره به برگزاری دیدارهای پایانی لیگ برتر گفت: به نظرم امسال ناهماهگ ترین و بی برنامه ترین لیگ را شاهد بودیم که به خاطر تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا تیم ها لطمات زیادی را متحمل شدند. با این حال الان بحث۱۶ تیمی شدن لیگ را مطرح کرده اند که قطعا دوباره غیرفوتبالی ها نفوذ خواهند کرد و لیگ ۱۸ تیمی خواهد ماند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است این تیم عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند در مورد دریافت تندیس علی پروین و خداحافظی مهدوی کیا گفت: ما باید قدر پیشکسوتانمان را بیشتر بدانیم. به آقای پروین تبریک می گویم. ایشان از نوادر فوتبال ایران هستند و امیدوارم ما بتوانیم قدر پیشکسوتان مان را بیشتر از گذشته بدانیم. برای مهدی مهدوی کیا هم آرزوی موفقیت می کنم. او بازیکن بزرگی بوده و باید دیدار خداحافظی در شان او برگزار شود.

دیدار تیم های فوتبال راه آهن شهرری و صبای قم در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.