به گزارش افکار به نقل از فارس، آیتالله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین ضمن تبریک پیشاپیش سال نو اظهار داشت: در پایان هر سال انسان باید نامه اعمال خود را به نظاره نشیند و سعی کند سال جدید را موفقتر و با نزدیکی بیشتر به پروردگار آغاز کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه به مصوبات ستاد احیاء در زمینه‌های فرهنگی اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن این مصوبات شد.
وی در ادامه گله‌مندی شهروندان از برخی پاساژها و مراکز صنفی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مسئولان شخصا از پاساژها و معابر بازدید کنند و مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و مطابق قانون با متخلفان برخورد کنند.
با سابقه‌ترین امام جمعه کشور حفظ امنیت شهروندان و پاسداری از حرمت‌های الهی و اسلامی را بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت: باید با کسانی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده و حرمت شکنی می‌کنند با قاطعیت و وفق قانون برخورد شود.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در پایان بر لزوم نظارت جدی‌تر بر ویدئو کلوپ‌ها و پاساژها و مراکز صنفی تاکید کرد.
جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور اعضا در بیت آیتالله محمودی برگزار شد و در این جلسه پیرامون دستور العمل حجاب و عفاف در آموزش و پرورش و اجرای طرح ریحانه النبی(ص) بحث و تبادل نظر به عمل آمد.