به گزارش خبرگزاری مهر، بانک ملی اعلام کرد: شعب منتخب این بانک در سراسر کشور در روز ۲۹ اسفندماه و روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال ۹۰ از ساعت ۹ تا ۱۲ آماده سرویس دهی به مردم هستند.

همچنین شعبه مرکزی این بانک در روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه سال آینده از ساعت ۹ تا ۱۲ به ارائه خدمات بانکی خواهد پرداخت.

بالغ بر ۴ هزار دستگاه خودپرداز، ۵۵ پایگاه شبانه روزی خودپرداز و ۲۰۰ هزار دستگاه پایانه فروش این بانک در ایام نوروز به مردم ارائه خدمت می کنند.

در همین حال، بانک سپه نیز اعلام کرد: تمامی شعب این بانک هر روز تا پایان سال تا ساعت ۱۸ آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

شعب منتخب بانک سپه روزهای سه شنبه دوم، چهارشنبه سوم و پنج شنبه چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹۰ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ آماده ارائه خدمت به هموطنان است.

همچنین بنابراعلام بانک تجارت، شعب این بانک در ایام تعطیلات نوروز ۹۰ شعب منتخب کشیک روز جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹در سراسر کشور آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند.

بنابراین گزارش، ۲۹۲ شعبه بانک تجارت در تهران و شهرستانها در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین از ساعت ۹ الی ۱۲ ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود.

شعب ۲۴ ساعته الکترونیکی و شعب سبای بانک تجارت نیز در تهران و دیگر مراکز استانها آماده سرویس دهی به مشتریان بانکهای کشور می باشند. همچنین تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد مورد نیاز دستگاه های خودپرداز بانک تجارت در ایام نوروز صورت گرفته است.

بانک رفاه هم اعلام کرد: شعب منتخب بانک رفاه در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک روز جمعه ۲۷ اسفند ماه سالجاری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمت به هموطنان گرامی هستند.

همچنین شعب منتخب این بانک در سراسر کشور به صورت باجه های کشیک طی روزهای یکشنبه ۲۹ اسفند ماه سالجاری، سه شنبه دوم و پنج شنبه چهارم فروردین ماه سال ۹۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

بانک صادرات اعلام کرد: شعب منتخب و دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۰ سرویس دهی خواهند داشت.

۳۱۰ شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، طی ایام تعطیلات رسمی نوروز در روزهای ۲۹ اسفند، دوم، سوم و چهارم فروردین ۹۰ از ساعت ۸:۴۵ صبح الی ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمات هستند.

در روزهای پایانی سال، پیش بینی های لازم برای تامین نقدینگی شعب و دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار شبکه بانک صادرات ایران انجام شده است.
گفتنی است، دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران نیز به منظور سرویس دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده و بر اساس تمهیدات به عمل آمده در مراکز استانها و اماکن اقامتی، زیارتی و سیاحتی و جاده های پرتردد مستقر خواهند نمود.

در همین حال، بنابراعلام بانک ملت، شعب کشیک این بانک در روزهای ۲۹ اسفندماه ۸۹ و دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال ۹۰ به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهند پرداخت.

شعب کشیک بانک ملت در روزهای یادشده از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ عصر، انواع خدمات نوین بانکی را به مشتریان ارائه خواهند داد. در عین حال، مرکز ارتباط ملت به شماره ۱۵۵۶ در روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات بانکی مشتریان خواهد بود.

بانک کشاورزی نیز اعلام کرد: ۳۸۷ شعبه بانک کشاورزی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه سال جاری و در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند و خدمات بانکی ارائه خواهند داد.

تمامی شعب بانک کشاورزی روز۲۷ و۲۹ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا پایان وقت اداری و شعب منتخب روزهای سوم و چهارم فروردین ماه سال۹۰از ساعت ۹ تا ۱۳ آمادة ارائه خدمات بانکی به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر ساعت رسمی کشور، شروع فعالیت شعب کشیک این بانک بر اساس ساعت جدید نیمه اول سال جدید خواهد بود.

شعب منتخب بانک کشاورزی که در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات هستند، مجهز به دستگاه های خودپرداز هستند و آماده ارائه خدمات به هموطنان دارای کارتهای بانکی بانک کشاورزی و سایر بانک های عضو شبکه شتاب خواهند بود.

بانک مسکن هم لیست ۲۴۱ شعبه کشیک نوروز ۱۳۹۰ در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه را اعلام کرد.

بانک سامان اعلام کرد: کلیه شعب بانک سامان در تهران و شهرستانها در روزهای جمعه پایانی سال۸۹ و روز ۲۹ اسفند از ساعت ۹ صبح لغایت۱۷ بعداز ظهر، به طور یکسره، آماده سرویس دهی به مشتریان گرامی هستند.

در ضمن، مشتریان گرامی در صورت داشتن هرگونه پرسش در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

همچنین تمامی شعب بانک سامان در تهران، شهرستانها و جزیره کیش در روزهای جمعه ۲۷ و ۲۹ اسفندماه به صورت یکسره آماده ارائه خدمات بانکی هستند.

همچنین شعب منتخب تهران و شهرستان نیز در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین بین ساعات ۹الی۱۲بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

بانک اقتصاد نوین اعلام کرد: ۷۳ شعبه این بانک در سراسر کشور در روزهای ۲،۳ و ۴ فروردین ۱۳۹۰ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک هستند.

همچنین شعب این بانک روز ۲۹ اسفندماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ مفتوح بوده و آماده ارائه خدمت به مشتریان این بانک هستند.