رویانیان خطاب به عادل: حالا ۳۰ بار بگو پذیرفتم ما اشتباه کردیم
گروه ورزشی -

برنامه ی نود دوشنبه شب درحالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود:

فردوسی پور: من سفید برفی نیستم اما این رفتار ها را نمی پسندم
دوربین نود تصاویری از رفتار زشت فیروز کریمی سرمربی پیکان نشان داد.
فیروز کریمی که به خاطر شکست تیمش بسیار عصبانی بود و پس از گل دقایق پایانی حریف قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد، که مهاجم خارجی فجرسپاسی قصد داشت با وی دست بدهد، با حرکتی زشت به دست وی را کوبید.
فیروز کریمی بازیکان سیاه پوست فجرسپاسی را آدم خوار نامیدن و گفت اول باید بزرگ تر دست خود را دراز کند!
بیتو در مصاحبه با دوربین نود بی خبر از همه جا در پایان بازی در مورد اتفاق رخ داده گفت: من برای گفتن خسته نباشید دستم را دراز کردم تا با مربی حریف دست بدهم که او نپذیرفت. فکر می کنم به خاطر باخت تیمش خیلی عصبانی بود.
فردوسی پور پس از پخش این گزارش گفت: واقعا این رفتار خیلی زشتی بود من خودم خیلی سفید نیستم حتی اگر سفید برفی هم بود این رفتار را درست نمی دانستم.

رحمتی: دلیلی ندارد از کی روش عذر خواهی کنم!!!
مهدی رحمتی دروازبان ملی پوش استقلال میهمان حضور برنامه ی نود بود تا در مقابل عادل بنشیند و در مورد اتفاقات رخ داد و خداحافظی اش از تیم ملی توضیح دهد.
رحمتی درباره مصاحبه اش علیه کارلوس کی روش پیش از سال نو توضیح داد تا ابهامات کمی برطرف شود: شب عید بود و مشکلات بازیکنان شرایط سختی را به وجود آورد و من از روی عصبانیت آن حرفها را درباره کی روش زدم.

مهدی رحمتی ادامه داد: فکر می کنم کسی نمی تواند توانایی مربی ای که روزگاری دستیار فرگوسن بوده یا سرمربی رئال مادرید بوده را زیر سوال ببرد. من هم دوسال شاگرد کی روش بوده ام و در این مدت چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر می کنم کی روش بهترین مربی خارجی بوده که به ایران آمده است.

در ادامه فردوسی پور به رحمتی گفت: کی روش را از مصاحبه ها و متلک های خود بی نصیب نگذاشتید.
رحمتی در پاسخ به این صحبت عادل گفت: کی روش هم مرا از این متلک ها بی بهره نگذاشته بود اما من هم عصبانی بودم و این حرفها را زدم.

فردوسی پور: از کی روش عذرخواهی نمی کنید تا به تیم ملی بازگردید؟
رحمتی: من کاری نکرده ام که از کی روش عذرخواهی کنم!!!! من گفتم در عصبانیت درباره کی روش حرفی زدم و در این برنامه حرفهایم را اصلاح کردم اما چیزی نگفته ام که بخواهم عذرخواهی کنم. به خاطر خداحافظی ام از مردم عذرخواهی می کنم اما فکر نمی کنم دلیلی برای عذرخواهی از سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد.


نشان دادن مدرک جرم
در ادامه عادل فردوسی پور تکه سنگی که در جریان بازی فینال جام حذفی تماشگران دو تیم به سوی یکدیگر پرتاب کرده بودند را نشان داد و گفت: یک نمونه از سنگ های بود که به هم پرتاب می کردند(سنگی به اندازه ی یک مشت) از این بزرگ تر هاش ام پرتاب می کردند.

فردوسی پور ادامه داد: حالا بدترین از این اون نارنجگ های بود که در وسط جمعیت پرتاپ می کردند که سر صورت خیلی از تماشاگران داغون شده بود …


گل محمدی: شرمنده ای مهدی هستم
یحی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در ارتباطی تلفنی با برنامه نود در مورد انتقاد های صورت گرفته و خداحافظی تلخ مهدوی کیا گفت: اگر تیم ما قهرمان می شد بهترن جشن برای خداحافظی مهدوی کیا می شد
فردوسی پور: چرا کسی او را در هنگام خداحافظی همراهی نکرد.
سرمربی پرسپولیس: وقتی می بازیم کسی به این حرفها توجهی ندارد. اطلاع نداشتم می خواهد پس از بازی خداحافظی کند. من خودم شرمنده مهدی هستم. شاید مسبب این مساله من باشم اما اگر این فکر را دارند، از خانواده اش عذرخواهی می کنم.
فردوسی پور: چرا مهدوی کیا را زودتر به زمین نیاوردید؟؟
گل محمدی: مهدی پس از فوت مادرش تمرینات خوبی نداشت. فکر می کنم یک هفته قبل از بازی با ما تمرین کرد. ۵ دقیقه ای هم که بازی کرد بر اساس برنامه قبلی بود.

رویانیان خطاب به عادل: حالا ۳۰ بار بگو پذیرفتم ما اشتباه کردیم
رویانیان مهمان تلفنی دیگر برنامه ی نود در خصوص خداحافظی تلخ مهدوی کیا از فوتبال گفت: تمامی کارهایی که باید انجام می دادیم را انجام دادیم و خود او می خواست که این بازی آخرین بازیش باشد می خواستیم ۵ دقیقه سمبولیک بازی کند، گفتند با این کار شانش حفظ نمی شود، بعد با مهدی حرف زدم، او گفت می خواهد بازی کند و این آخرین بازی رسمی اش باشد.

فردسی پور: شما دل یک بازیکن دوست داشتنی را شکستید… این آقای شیرینی که شما به عنوان موقت گذاشتید چه کاره است؟!!
رویانیان: تصمیمی بود که با مشورت دوستان گرفته شده بود. من اشتباه شیرینی را قبول می کنم. او باید تیم را می آورد کنار مهدی که این کار را نکرد. این حق ما بود که با مهدی کنار بیاییم. من اشتباه مان را هم پذیرفتم. اگر می بردیم، باشکوه ترین جشن برای مهدی می شد. مهدی در ناراحتی گفت بازی با هامبورگ را نمی خواهد.
فردوسی پور: اما بازی با هامبورگ خیلی هم جدی نیست. این را مدیر برنامه های مهدوی کیا، فاضلی گفته است!!
رویانیان: آقای فاضلی چه کاره است در باشگاه پرسپولیس؟ فقط آقای فاضلی که تو آلمان نیست بابا. ۸۰۰ هزار تا ایرانی آنجا داریم.
فردوسی پور :حالا ۳۰ بار هی بگو ، بابا من که پذیرفتم شیرینی و بازیکنان اشتباه کردند.