به گزارش افکارنیوز، قدیر کاشانی با اشاره به این‌که در راه‌اندازی «Contact Center» از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می‌شود افزود: در این مرکز با استفاده از یکی از بهترین برند‌های نرم‌افزار «Contact Center» در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس‌گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد و این مرکز به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس‌گیرندگان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی مرکز تماس را ارائه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره‌برداری از مرکز تماس تهران را مرداد‌ماه ۹۲ اعلام کرد.

براساس اطلاعات نشریه ارتباطات، قدیر کاشانی، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، بیان کرد: مشترکان همراه اول می‌توانند با مراجعه به ۹ مرکز مشترکان تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW. TCT۱. IR درج شده است، در وقت و هزینه صرفه‌جویی قابل توجهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به ۹ شعبه برگزیده مشترکان و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال میتوانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شمارهنامه دریافتی حداکثر پس از ۷۲ ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.