تشریح مراحل ثبت نام از سوی مرتضوی

به گزارش افکارنیوز، صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخاباتی کشور در جمع خبرنگاران درباره روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: روند به این گونه است که نامزد خود یا نماینده تام الاختیارش در ستاد انتخابات کشور حضور یافته و مراحل ثبت نام را طی می‌کند، وی با تاکید بر اینکه داوطلبان بایستی مدارک لازم را همراه خود داشته باشند، تصویب کرد: بعد از ثبت نام ما مدارک را برای شورای نگهبان می‌فرستیم.

مرتضوی مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات را ۵ روز عنوان کرد و گفت: از تمام کسانی که در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابند به این دلیل که شرایط اینجا عمومی است ثبت نام به عمل می‌آید ولی توصیه ما این است که کسانی که شرایط ثبت نام را ندارند به وزارت کشور نیایند.

وی همچنین تاکید کرد: ما از همه کسانی که در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابند ثبت نام به عمل می‌آوریم و تا زمانی که داوطلبان حضور دارند، ثبت نام انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به اندازه کافی امکانات برای ثبت‌نام فراهم شده است، تصریح کرد: ما آمادگی داریم از حدود ۴۰ یا ۵۰ نفر روزانه ثبت‌نام کنیم.

وی افزود: تمهیدات و امکانات لازم برای ثبت‌نام فراهم شده و امیدواریم بتوانیم مر قانون را اجرا کنیم.

مرتضوی همچنین تصریح کرد: اکنون در فرمانداری و بخشداریها هیئتهای اجرایی به منظور انتخاب اعضای شعب و تعیین شعب اخذ رای تشکیل شده است.