عذرخواهی رویانیان از هواداران پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز،محمد رویانیان اظهار داشت: ‌از هواداران باشعور و بافرهنگ پرسپولیس که کام‌شان تلخ شد، عذرخواهی می‌کنم. متاسفانه باخت در فینال جام حذفی عملکرد کل فصل پرسپولیس را زیر سؤال برد.

وی افزود: در نیم فصل دوم یحیی و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و مقتدرانه توانستند در جام حذفی به فینال برسند. شما می‌دانید پرسپولیس در ۱۱ سال گذشته از ۲۲ جام تنها ۴ جام دریافت کرده است. مشخص است مشکل این تیم ریشه‌ای است که بخشی از آن به عدم ثبات مدیریت باز می‌گردد. یک نفر هم که مثل من بوده، مجبور شده است ۴ مربی را عوض کند. به خاطر فشاری که روی استیلی بود او کنار رفت و استعفا داد. دنیزلی را به عشق هواداران به پرسپولیس بازگرداندم اما امسال در دقیقه ۹۰ به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش از پرسپولیس رفت. مانوئل نیز نتوانست نتایج خوبی بگیرد.

رویانیان در مورد صحبت‌های نژادفلاح که اعلام کرده او و گل‌محمدی باید استعفا دهند، عنوان کرد: نژاد فلاح مدیرکل تربیت بدنی استان تهران است و قانونا هنوز نامه حضور او در هیئت مدیره نیامده است. پروین نیز به مالزی رفته تا نشان طلا بگیرد اکنون من و مالکی هستیم نه استعفا دادم و نه از مدیرعاملی کنار رفتم به همین خاطر تمامی مسائل فنی تیم بر عهده خودم است و از هیئت مدیره در این ارتباط مشورت می‌گیرم. هیئت مدیره پرسپولیس کاملا یکدست است. آقای فدامالکی انسان باشرفی است که کاملا با من هماهنگ است. تا کنون هیچ تصمیم من از سوی هیئت مدیره وتو نشده است و کاملا آماده هستیم که فصل بعد یک جام را دریافت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد گل‌محمدی خاطرنشان کرد: یحیی با من صحبت کرد و می‌خواست استعفا دهد که من اجازه ندادم به او گفتم باید این مسئله را بررسی کنیم. امروز جلسه‌ای داریم و سپس در تمرین پرسپولیس حضور خواهم یافت. استقلال با یک پنالتی اشتباه قهرمان شد و ما با از دست دادن دو پنالتی قهرمانی را از دست دادیم. هنوز تصمیم جدی برای کادر فنی نگرفته‌ام و باید با خودش مشورت کنم تا ببینم روحیه‌اش چگونه است. اگر خودش خواست بماند پشتیبان او هستم.

رویانیان در مورد مراسم خداحافظی مهدویکیا اظهار داشت: خیلیها گفتند در شان مهدویکیا نیست یک بازی سمبلیک بگذاریم. یحیی و مهدی با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت قرار شد او در لیست قرار بگیرد. اما او در پایان مسابقه ۴ گوش زمین را بوسید در شرایطی که بازی هامبورگ برای او در نظر گرفته شده بود. یحیی گلمحمدی و اعضای دیگر باید مهدویکیا را همراهی میکردند تا در مراسم خداحافظی او تنها نباشد. شکست جزئی از مسابقه است و درست است بازیکنان و کادر فنی ناراحت بودند اما آنها باید کنار مهدویکیا حضور پیدا میکردند. اگر جام حذفی را میگرفتیم خداحافظی مهدویکیا بسیار پرشکوه میشد.