قهرمانی استقلال شاهکار بود

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری درباره قهرمانی استقلال گفت: بدون تعصب می‌گویم که استقلال می‌توانست یک یا دو هفته زودتر قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. استقلال در این فصل مشکلات و کمبودهایی داشت که البته با وجود این مشکلات درایت کادر فنی و در راس آن امیر قلعه‌نویی میل به قهرمانی در بازیکنان ایجاد شد. مسائل مالی نسبت به گذشته بیشتر بود اما همین میل خواستن بود که باعثقهرمانی استقلال شد. من این قهرمانی را به همه هواداران استقلال، قلعه‌نویی، فتح‌الله‌زاده و آبی‌های خوزستانی تبریک می‌گویم.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد امیر قلعه‌نویی چندان تمایلی به حضور در استقلال برای فصل آتی ندارد اظهار کرد: من به قلعه‌نویی حق می‌دهم. با کمبودهای زیاد و فشار زیادی که بر رویش بود سال سختی را گذراند. این قهرمانی شاهکاری بود که انجام شد. با این شرایط انصافا نمی‌توان ادامه داد. ما الان آسیا را در پیش داریم. باید به کارمان ادامه دهیم، با وجود آن که خستگی ما را اذیت کرده است. من که چندان در این فصل درگیر نبودم خیلی اذیت شدم. مطمئنا امیر هم سال سختی را گذرانده است. با این حال حتما با قلعه‌نویی صحبت می‌کنم چرا که دوست دارم این گروه حفظ شود.

او در پاسخ به این سوال که برای تقویت استقلال برای فصل بعد چه برنامه‌ای وجود دارد، به ایسنا گفت: اول باید در نظر بگیریم که با مسجل شدن قهرمانی استقلال شاید قلعه‌نویی به بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد تا با تمام قوا و آمادگی کامل به امارات برویم و برابر الشباب صف‌آرایی کنیم. برای فصل بعد هم اول باید ببینیم آقای قلعه‌نویی در استقلال باقی می‌ماند یا خیر چرا که این مسئله از اختیارات ایشان است ولی من هم موافقم استقلال باید در بعضی از خطوط تقویت شود. با این حال همه چیز در این رابطه بر عهده قلعه‌نویی است.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال صحت دارد، بیان کرد: من چنین چیزی را نشنیده‌ام. این از مسائلی است که به خود فرهاد مجیدی ارتباط دارد. مجیدی بازیکن بسیار بزرگی است و از پشکسوتان موثر در استقلال است. او قابل احترام است و ما همه او را دوست داریم. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود.

او درباره برنامه خودش برای فصل بعد گفت: اگر مدیریت استقلال من را بخواهد که هستم، اگر هم قرار باشد استراحت کنم همین کار را می‌کنم. واقعا وضعیت آینده‌ام مشخص نیست.

مدیر فنی استقلال در پایان با تمجید از هواداران استقلال افزود: لازم میدانم بار دیگر به هواداران استقلال تبریک بگویم. آنها در این فصل در قهرمانی ما نقش بسزایی داشتند. البته این مسئله را هم بگویم که از شکست پرسپولیس برابر سپاهان ناراحت شدم. رویانیان در پرسپولیس زحمات زیادی میکشد ولی ای کاش کمی حرفهای تر کار میکردند و قهرمانی جام حذفی را جشن میگرفتند. با این حال چیزی نشده و انشاءالله سال بعد نتایج بهتری را کسب خواهند کرد.