نژادفلاح: جواب گل محمدی و رویانیان را نمیدهم

به گزارشافکارنیوز،محمدحسین نژادفلاح در خصوص اظهارات جدید محمد رویانیان و یحیی گل‌محمدی بر علیه خودش پس از صحبت‌های انجام شده اظهار داشت: باید اعلام کنم من معتقدم که ابتدا باید تکلیف مدیرعامل تیم را روشن کنم و سپس این مدیرعامل است که باید تکلیف سرمربی را روشن کند. چون او می‌خواهد با سرمربی خود کار کند و نتیجه بگیرد.

وی افزود: من صحبت‌های گل‌محمدی و رویانیان را شنیده‌ام اما باید این را اعلام کنم که هنوز موضع قبلی خودم را در قبال اتفاقات اخیر دارم و به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیم. به نظر من مهم این است که در شرایط کنونی جابجایی و تغییرات در پرسپولیس ضروری است.

نژادفلاح تاکید کرد: در طول دو فصل با آقای رویانیان از چهار جام یکی را هم نگرفته‌ایم و این برای پرسپولیس خیلی بد است. شاید اگر امیدی به آینده داشتیم دو فصل دیگر صبر می‌کردیم. اما چون امیدی نیست باید تغییرات را شروع کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص صحبت‌های گل‌محمدی و رویانیان ادامه داد: فرموده‌های این عزیزان برای من قابل احترام است. چون آنها از من بزرگتر هستند و من هم حرفی نمی‌زنم. من رویانیان و گل‌محمدی را دوست دارم، اما آنها بدانند من هم اگر حرفی می‌زنم باید جوابگوی هواداران باشم و نمی‌توانم به عنوان هیئت مدیره بنشینم و با چشمان خود عدم موفقیت پرسپولیس را ببینم.

وی در خصوص دو شغله بودنش نیز گفت: این اتفاق برای امروز یا دیروز نیست و همیشه در پرسپولیس بوده البته خود جناب آقای رویانیان ۲ ماه است که دیگر دو شغله نیست. به نظرم استقلال و پرسپولیس چون درآمدی برای یک نفر ندارند جزء شغل محسوب نمی‌شود. تا به امروز هم خیال آقایان راحت یک ریال هم در طول مدت حضورم در پرسپولیس نگرفته‌ام و هیچ دریافتی نداشته‌ام. البته همین ماجرا در استقلال، فدراسیون فوتبال و تمام فدراسیون‌های ورزشی نیز اتفاق می‌افتد و تا دلتان بخواهد دوشغله وجود دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری که برخی‌ها می‌گویند مصوبات هیئت مدیره توسط رویانیان اجرا نمی‌شد گفت: من دوست ندارم علی‌رغم حرف‌ها و صحبت‌هایی که در مورد من توسط آن دو عزیز شد، جوابی بدهم. چون تلاش‌هایی نیز برای موفقیت پرسپولیس شده است و همه چیز برای من قابل احترام است. اما ما آسیب‌های زیادی هم خورده‌ایم. من معتقدم باید در کوتاه مدت تصمیم‌های لازم را بگیریم تا در بلند مدت به مشکل برنخوریم. جلسه هیئت مدیره تشکیل می‌شود و شاید برخی‌ها بگویند رویانیان بماند. من در آن جلسه فقط یک رای دارم اما باید در کوتاه مدت تکلیف مدیرعامل مشخص شود که بتواند مربی خود را انتخاب کند.

وی افزود: ما در هر فصل متاسفانه از انتخابهای دیرهنگام ضربه خوردهایم و آسیب دیدهایم. وقتی مدیرعامل را انتخاب میکنیم که او هم عجلهای است سرمربی را انتخاب میکنند و بعد میگویند مربی دیگری نبود که انتخاب کنند. حداقل به مدیرعامل دو سه هفته قبل از مسابقات انتخاب شود که بتواند مربی و سایر افراد را انتخاب کند. ما اگر بخواهیم برای همه کار دست روی دست هم بگذاریم مطمئن باشید باز هم ضربه خواهیم خورد آن هم از این بدتر. پس بهتر است هر چه سریعتر تکلیف مدیرعاملی را روشن کنیم که در دو سال چهار جام را از دست داده است.