کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیاز دارد

عابد فتاحی گفت: با توجه به شرایط خاص کشورمان یعنی شدت گرفتن تحریمهای وسیع بینالمللی بر علیه کشورمان و پایین آمدن ارزش پول ملی، مقام معظم رهبری امسال را به نام سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامگذاری کردهاند یعنی باید مردم و مسئولان هم در سیاست و هم در اقتصاد یک روند مبارزهای قدرتمندانه را در پیش گیرند و لازمه این موضوع اتحاد است.

وی افزود: در رابطه با حماسه اقتصادی باید تمام توان کشورمان بر تولید و نه واردات متمرکز شود و با توجه به اینکه زیربنای حماسه اقتصادی اقتصاد مقاومتی است، باید یک اقتصاد قدرتمند در رابطه با مسائل داخلی داشته باشیم تا دچار تزلزل نشویم.

فتاحی تأکید کرد: شکل دادن پایه‌های اقتصاد مقاومتی به رفتارهای مسئولان و سران قوای نظام برمی‌گردد و اینکه از بداخلاقی‌ها و هر آنچه که نظام را به‌سوی ضعف می‌برد اجتناب کرده و در شرایط حساس کنونی یک حماسه اتحادی را به‌وجود آوریم و از مسائل کوچک که باعثاختلاف‌افکنی می‌شود اجتناب کرده و از سوی دیگر با مهار گرانی‌ها کشورمان را به‌عنوان یک دولت قدرتمند در جهان مطرح کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نامزدهایی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند بهتر است از رجال سیاسی باشند، خاطرنشان‌کرد: رجال سیاسی با نامزدهای انتخاباتی عادی فرق دارند و افراد ثبت نام کننده باید جایگاه و شأن و منزلت ریاست جمهوری را داشته باشند و از سوی دیگر تعدادشان حداکثر ۴ و حداقل دو نفر از جناح‌های قدرتمندی که توان اداره نظام و توان مدیریت مشکلات مردم را دارند، باشند.

فتاحی تصریح‌ کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در این دوره از انتخابات باید بالاترین، توانمندترین و قدرتمندترین شخص موجود در نظام انتخاب شود چون معتقد هستیم که بیشترین نیاز کشور در حال حاضر به یک انسان توانمند و ارزشمند که تسلط به تمامی مسائل داخلی و بین‌المللی باشد، است.

وی با بیان اینکه تمامی کانون‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران چشم به انتخابات ۲۴ خرداد کشورمان دوخته‌اند، اظهار کرد: حتی استکبار و دشمنان نظام تمامی سرمایه‌گذاری خود را در زمینه تسلط و ایجاد تفرقه در این انتخابات گذاشته‌اند و با تمام قوا قصد تحریم انتخابات را دارند.

نماینده مردم ارومیه یادآور شد: شرکت در انتخابات از بزرگترین سرمایهها در اقتصاد مقاومتی، حماسه سیاسی و اقتصادی محسوب میشود و ملت باید با حضور حداکثری و گسترده خود، فرد اصلح و قدرتمند را برای اداره کشور انتخاب کنند.