قضیه آتش زدن استوک مهدوی‌کیا چه بود؟

به گزارشافکارنیوز،محمد نصرتی با این که تیمش در آسیا ناکام ماند و در لیگ برتر هم نتوانست قهرمان شود، معتقد است که تراکتور امسال فوق العاده نتیجه گرفته است.

نصرتی تاکید می کند که کار کردن با تونی اولیویرا تجربه خوبی بود و او معتقد است که این مربی پرتغالی، مربی باکلاسی بود. نصرتی در مورد نتایج تراکتور در لیگ برتر، اخراج تونی اولیویرا و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد. او تاکید می کند که بهتر بود باشگاه با تونی بعد از پایان لیگ قطع همکاری می کرد.

فکر می کنی تراکتور امسال تیم موفقی بود؟

ما دوباره امسال سهمیه آسیا گرفتیم و به نظر من فوق العاده کار کردیم.

فکر نمی کنی بیش از حد خوش بین هستی؟

ما در لیگ برتر که باز هم جزو مدعیان بودیم و سهمیه آسیا گرفتیم و در لیگ قهرمانان هم برای اولین بار بود که شرکت می کردیم و تجربه لازم را نداشتیم. من معتقدم تراکتور فقط در بازی آخر که تشریفاتی بود ضعیف کار کرد و در سه بازی به هیچ عنوان مستحق باخت نبود حتی نظر رقیبان ما هم همین بود.

قبول داری نحوه اخراج تونی تا حدودی در شأن باشگاه تراکتور نبود؟

به هرحال این تصمیمی بود که هیات مدیره گرفت و من نمی توانم به عنوان یک بازیکن نظر خاصی بدهم. نمی گویم تونی مربی فوق العاده ای بود ولی او در مجموع از لحاظ فنی و اخلاقی یک مربی خوب و با کلاس بود که با تعصب زیادی کارش را انجام می داد. شاید بهتر بود باشگاه بعد از پایان لیگ با این مربی قطع همکاری می کرد و به نوعی در این دو بازی اختیاراتش را کمتر می کرد تا همه چیز به پایان برسد. البته مسوولان باشگاه می خواستند شوک بدهند که این موضوع نتیجه هم داد.

مربی فصل آینده تراکتور ایرانی است؟

احتمالا همین طور است. گرانی دلار نمی گذارد باشگاه به مربی خارجی فکر کند.

فکر می کنی کدام مربی گزینه مناسبی باشد؟

ابتدا باید باشگاه گزینه هایش را معرفی کند تا ما هم بتوانیم در این مورد صحبت کنیم.

قضیه آتش زدن استوک مهدوی‌کیا چه بود؟

راستی در مورد جدایی تلخ مهدی مهدوی کیا هم بازی سابق ات در تیم ملی چه صحبتی داری؟

به هرحال اتفاق ناراحت کننده ای بود و چقدر خوب بود آقا مهدی با قهرمانی خداحافظی می کرد. من افتخار می کنم که در تیم ملی ۷ سال درکنار چنین بازیکنی بازی کردم که از لحاظ فنی و اخلاقی یک الگو بود. یادش بخیر که بعد از شکست دادن بحرین و صعود به جام جهانی ۲۰۰۶، استوک های مهدوی کیا را آتش زدیم.

چرا این کار را کردید؟

مهدوی کیا یک استوک آل اشپورت داشت که ۱۰۰ سال بود آنها را می پوشید. ما مدام به او می گفتیم که یک استوک جدید بگیرد ولی مهدوی کیا می گفت که آن استوک برایش خوش یمن است و هر وقت از آنها استفاده می کند تیمش برنده می شود. ما در نهایت آن استوک را آتش زدیم تا آقا مهدی استوک جدیدی بپوشد.

باور می کردی علی کریمی خداحافظی کند؟

او خیلی سریع این تصمیم را گرفت. به نظر من تصمیم کریمی درست بود چون او در فوتبال به هر چه که می خواست رسید. کریمی محبوب ترین بازیکن ایران است و در بزرگترین تیم دنیا یعنی بایرن مونیخ بازی کرد.

راستی در مورد ناکامی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

در این ناکامی همه مقصر هستند ولی من امیدوارم این تیم به روزهای خوبش برگردد.