سمیعی‌نژاد: رحیمی در سپاهان ماند

به گزارشافکارنیوز،محمدمسعود سمیعی‌نژاد اظهار کرد: علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه استعفانامه‌ای نوشته بود اما با آن مخالفت کردم. دوستان با او صحبت کردند. بنده هم با او حرف زدم و قبول کرد تا به مسئولیتش در باشگاه برگردد.

وی در پاسخ به این سوال که علت استعفای رحیمی چیست، گفت: او خسته شده بود و کمی هم کسالت دارد. برای همین تقاضای استعفا داشت اما از عملکرد او راضی هستیم و خواستیم که کارش را ادامه دهد.

مدیرعامل کارخانه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد قرارداد زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال سپاهان را در فصل آینده تمدید کند، گفت: از عملکرد کرانچار هم راضی هستیم و تمایل داریم او در سپاهان بماند. البته بنده به‌هیچ‌وجه در مسائل فنی دخالتی ندارم. شاید هیات‌مدیره نظر دیگری داشته باشد. در هر صورت تصمیم‌گیری‌ها را به طور کامل به هیات مدیره سپرده‌ام.

وی افزود: از طرفی درباره کرانچار هم باید توجه داشت که نظر و تمایل مجموعه سپاهان یک طرف قضیه است و ممکن است خود این مربی هم نظر دیگری داشته باشد. در هر صورت این موضوع پس از پایان لیگ از سوی مسئولان مربوطه پیگیری می‌شود.

سمیعی نژاد در پاسخ به این سوال که با توجه به محدودیت هزینه کردن شرکتها در ورزش قهرمانی آیا اعتبارات باشگاه و تیم فوتبال سپاهان در فصل آینده کاهش می یابد، به ایسنا گفت: خیر. چنین اتفاقی برای ما نمی افتد. سپاهان یک مجموعه خصوصی شده و طبق قانون میتواند به هر میزانی که مصوب بود، در بخش ورزش هزینه کند. اعتبارات باشگاه فصل آینده هیچ تغییری نخواهد کرد.