بنده یا ‌آقای جلیلی ‌پرچم‌دار جبهه پایداری خواهیم بود

به گزارش افکارنیوز، کامران باقری‌ لنکرانی امروزدر کاشان با اشاره به ثبت نام سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انتخابات باید نگاه براساس تکلیف باشد و اقدامات طبق وظیفه افراد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما به این قائل نیستیم که اگر تصمیمی گرفتیم، حتماً تحت هر شرایطی بر تصمیم خود پافشاری کنیم، بیان داشت: نگاه ما به وقایع و زمان براساس تکلیف‌ها تنظیم می‌شود.

وزیر دولت نهم تأکید کرد: در شروع ثبت نام انتخابات قرار شد یک نفر پرچم‌داری گفتمان را داشته باشد، اما اکنون که تعداد افراد زیاد شده، باید در این زمینه صحبت شود.

وی با تأکید بر اینکه منطق حکم می‌کند که ما برای اینکه گفتمان خود را در انتخابات دنبال کنیم این گفتمان دارای یک پرچمدار باشد، عنوان کرد: براساس این منطق نباید رقابت درون گفتمانی صورت ‌گیرد.

باقری‌لنکرانی با اذعان بر اینکه در اصل درون گفتمانی، همه ما حرف‌هایمان یکی است، یادآور شد: براساس این نگرش نه تنها اینکه چه کسی وارد عرصه شود معنایی ندارد بلکه بر عکس هر کس برای وارد شدن در صحنه تلاش می‌کند این وظیفه را روی دوش دیگری بگذارد چون وظیفه سنگین و مسئولیتی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه، بالاخره ما در انتخابات برای گفتمان انقلاب اسلامی یک نماد و یک پرچمدار خواهیم داشت گفت: حالا این یک نفر چه کسی باشد نیاز به بررسی دارد ولی اصل بر این است که در انتخابات با یک پرچمدار در صحنه حاضر شویم نه با تعدد چراکه تفاوتی را در این خصوص احساس نمیکنیم.