انتخابات امسال سرنوشت‌ساز است

آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی افزود: حضور حداکثری در انتخابات سال جاری که نشان از پایبندی ملت شریف ایران به آرمانهای انقلاب، شهدای عزیز، امام و رهبری دارد، موجب خشنودی دوستان انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان میشود.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند برخی نابسامانی‌های فرهنگی و اقتصادی کشور را بزرگ‌نمایی کنند و به خیال باطل، به بهانه برخی مشکلات موجود در کشور، بین مردم، اسلام و انقلاب فاصله بیندازند اما بدانند که کور خوانده‌اند و اینها تبلیغات رسوایی استکبار جهانی و ایادی وابسته آنهاست.

دادستان پیشین کل کشور افزود: ملت ایران با وجود تمام مشکلاتی که بیشتر به دلیل توطئه‌های استکبار جهانی در نظام اسلامی بوجود آمده است، مقاومتر و استوارتر از گذشته برخورد می‌کنند و فریب دشمن را نخواهد خورد و حماسه‌ای عظیم را در ۲۴ خردادماه می‌آفریند که از حماسه‌های گذشته تاثیرگذارتر خواهد بود.

امام جمعه اراک با اشاره به استقبال مردم استان مرکزی در استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) گفت: مردم شریف و انقلابی استان مرکزی دوشاودش ملت قهرمان ایران همان طوری که در استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) عظمت آفریدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی افزودند در خردادماه سال ۱۳۹۲ نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

وی همچنین، درباره معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در انتخاب افراد اصلح منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و با مشورت با نخبگان و علما، شخصی را به عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب کنند که وفادار به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری باشد و توان مدیریت اجرایی کشور، تجربه کافی، تعهد، دردمندی و مردم‌داری از ویژگی‌های بارز او باشد.

دری نجف‌آبادی همچنین با اشاره به انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: شوراها از جایگاه بالایی در نظام برخوردارند و مردم نیز در انتخاب اعضای شورا افرادی را که دغدغه آبادانی و توسعه شهرها و روستاها را دارند و برای مدیریت شهری برنامه راهبردی در نظر گرفته‌اند، انتخاب کنند.

وی در پایان خواستار پرهیز رسانهها از تبلیغات مخربی شد که موجب ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم میشود و در ادامه بر لزوم تشویق یکدیگر برای تحقق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.