دو کتاب جشنواره " بسم‌الله " را شهرداری چاپ می‌کند

به گزارش افکار نیوز،محمدرضا کمره‌ای دبیر کل دهمین جشنواره بین‌المللی " بسم الله " در مورد چاپ کتاب‌های جشنواره امسال که در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتشار دو کتاب دهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله را عهده‌دار شد.

وی افزود: در دو سال گذشته نیز شهرداری کتاب‌های نفیس جشنواره " بسم‌الله " را به چاپ رسانده است. امسال هم با توجه به جایگاه ویژه آثار هنرمندان گرافیک، تصویرسازی و خوشنویس از چاپ کتاب‌های نفیس " بسم‌الله " حمایت می‌کند.

دبیر این جشنواره درباره نام این کتاب‌ها توضیح داد: این کتاب‌ها با نام " نی نامه " و " صفیر قلم " در قطع سلطانی با چاپ نفیس مشتمل بر آثار بزرگان و برگزیدگان جشنواره در بخش‌های گرافیک، خوشنویسی و تصویرسازی با موضوع کتابت آیه مبارک بسم‌الله و قصص قرآنی است که همه ساله این کتاب‌ها هزینه زیادی برای جشنواره داشت که باز هم شهرداری تهران ما را در این مهم یاری کرد.

کمره‌ای در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب‌های نفیس در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با گشایش آثار جشنواره دهم رونمایی خواهند شد.

جشنواره "بسمالله" همه ساله در بخشهای طراحی، گرافیک، تصویرسازی و خوشنویسی با موضوع کتابت آیه مبارک بسمالله در ایام ماه رمضان برگزار میشود. مهلت ارسال آثار تا هشتم خرداد تمدید شده است.