راه‌انداختن کارناوال انتخاباتی نمایش نمادهای غربی

به گزارش افکارنیوز، حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید با روحیه اثبات‌گرایی وارد صحنه شوند، گفت: ‌ اگر کاندیداها در فضای تبلیغاتی برنامه‌های تعیین شده خود را بیان کنند علاوه بر اینکه از ایجاد تشنج در جامعه جلوگیری می‌شود، مردم نیز راحت‌تر تصمیم می‌گیرند.

وی با اشاره به فضای منطقی که تاکنون در عرصه انتخابات بوده است، اظهار داشت: بحثانتخابات ۹۲ بسیار متفاوت از انتخابات سال ۸۸ است زیرا ملت فضای انتخابات در سال ۸۸ را درک کرده‌اند و نخبگان نیز باید از این فضا درس بگیرند.

قدیانی افزود: دومین بحثدر مورد تفاوت انتخابات امسال با سال ۸۸ بحثتوصیه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ایجاد شور و هیجان در انتخابات عالی است ولی باید همراه با تعقل و شناخت باشد زیرا شور و هیجان انتخابات به سبک زندگی اسلامی با هیاهوی خیابانی همخوانی ندارد، در حالت معقول و منطقی کاندیداها باید به جای نفی یکدیگر به اثبات خود بپردازند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به رفتارهای تبلیغاتی برخی کاندیداها نظیر راه انداختن کارناوال‌ها که در سال ۸۸ رخ داد، گفت: یکسری رفتارها نماد غربی است و با توجه به اینکه رئیس‌جمهور آینده باید به تلاش برای احیای سبک زندگی اسلامی بپردازد، کاندیداهای ریاست جمهوری نیز که ممکن است در آینده رئیس جمهور کشور شوند نباید این رفتارها را در انتخابات داشته باشند.

قدیانی عنوان کرد: در فضای انتخاباتی، تبلیغات باید در یک بستر منطقی، آرام و معقول صورت بگیرد زیرا جامعه ما متشکل از مردمی آگاه و بیدار است که به مباحث ظاهری توجه نمیکنند و کاندیداها باید برنامههای خود را در قالب پرسش و پاسخهای منطقی در مجامع عمومی بیان کنند.