دنیرو وارد «مغازه شیرینی‌فروشی» می‌شود

به گزارش افکار نیوز،فیلم نامه این درام دلهره‌آور شخصیت‌محور را خود گراهان نوشته و قصه آن، در محدوده یک منطقه خاص از بروکلین اتفاق می‌افتد.

قبل از رابرت دنیرو، دو بازیگر مهم دیگر «مغازه شیرینی فروشی» یعنی عمرسای(بازیگر فرانسوی آفریقایی‌تبار) و جیسن کلارک(بازیگر «سی دقیقه پس از نیمه شب» و «سقوط سیاه میمون‌ها») انتخاب شده بودند.

قصه فیلم، ماجراجویی‌های یک مامور پلیس مخفی با بازی جیسن کلارک را تعریف می‌کند که در حال حاضر از خود برکنار شده است و در خانه دوران بی کاری را طی می کند.

این مامور سابق متوجه می‌شود سازمان جنایت‌کار مخفی که او سال‌ها با آن مبارزه کرده است، قصد انجام یک کار بزرگ و خطرناک را دارد. وی تصمیم می‌گیرد با این سازمان زیرزمینی مبارزه جدیدی را آغاز کند. اما در این راه با مشکلاتی روبه‌رو است که مهم‌ترین آنها، اعضای فاسد اداره پلیس هستند.

رابرت دنیرو در قصه «مغازه شیرینی فروشی»، در نقش یک پلیس محلی قدیمی ظاهر می‌شود که با کاراکتر جیسن کلارک همراه می‌شود تا شهر نیویورک را از وجود نیروهای این سازمان خلاف‌کار پاک کند.

هنوز معلوم نیست عمرسای - که با کمدی انتقادی «غیر قابل لمس‌ها» تبدیل به یکی از چهره‌های سرشناس دنیای سینما شد - در درام دلهره‌آور استفن گراهان در چه نقشی ظاهر خواهد شد.

قرار است کلید فیلم‌برداری «مغازه شیرینی فروشی» اواسط فصل پاییز در لوکیشن‌های مختلف شهر نیویورک زده شود.

رابرت دنیرو در حال حاضر کمدی خانوادگی، «عروسی پرریخت‌وپاش» را روی پرده سیماهای آمریکای شمالی دارد. این فیلم در ده روز اول نمایش خود، فروشی ۱۴ میلیون دلاری در این محل کرده است.

این بازیگر قدیمی سینما تازه از بازی در فیلم «مسابقه خشم» فارغ شده است. این درام اجتماعی کم خرج، حال و هوایی ورزشی دارد و دنیرو در آن یک بار دیگر در نقش یک مشت‌زن حرفه‌ای بازی کرده است.

دنیرو قرار است در یک کمدی اجتماعی تازه به نام کمدین هم بازی کند. اما هنوز اطلاعاتی درباره این پروژه در اختیار رسانههای گروهی قرار نگرفته است.