اعضای جدید شورای صنفی نمایش

به گزارش افکار نیوز،مهدی عظیمی طی حکمی اعضای شورای صنفی نمایش را براساس آیین نامه جدید معرفی کرد که محمد رضا صابری و فرشید موتمنی آذر از انجمن سینماداران‌، سیدضیاء هاشمی و حبیب کاوش از اتحادیه تهیه کنندگان، ‌ سیدمسعود اطیابی از کارگردانان، ‌ محمد قاصد اشرفی از مدیران سینما و علیرضا سرتیپی از پخش‌کنندگان اعضای جدید این شورا هستند.

عظیمی گفت: اعضای صنوف قانونی مانند انجمن سینماداران و اتحادیه تهیه کنندگان توسط شورای مرکزیشان انتخاب شدند و صنوفی که هنوز قانونی نیستند مانند کارگردانان‌، پخش کنندگان و مدیران سینما از میان فعالان این حوزه توسط سازمان سینمایی انتخاب شده‌اند و هر وقت که این صنوف هم قانونی شوند خودشان نماینده‌شان را معرفی می‌کنند.

وی از انتشار آئین‌نامه جدید شورای صنفی که توسط رئیس سازمان سینمایی ابلاغ شده است‌، خبر داد و درباره اولین جلسه شورا با اعضای جدید اظهار کرد: اولین جلسه دوشنبه هفته جاری در محل دفتر معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

پیش از این جلال قزلایاق و عبدالله علیخانی در شورای صنفی نمایش عضویت داشتند که علیرضا سرتیپی و سید مسعود اطیابی جایگزین آنها در میان اعضای جدید شدند.