استفاده از برند پرسپولیس برای تبلیغات ریاست جمهوری!

به گزارشافکارنیوز،امیر عابدینی با بیان اینکه مشکلات مالی باشگاه داماش برطرف خواهند کرد، اظهار داشت: سیروس محجوب برای خریدن باشگاه داماش همه جور شعار داد اما حرف های او در حد همان شعار باقی ماند و شکل عملی به خود نگرفت.

وی در خصوص خواسته های سیروس محجوب برای خرید باشگاه داماش گفت: خواسته سیروس محجوب این بود که می‌گفت از ما ضمانت نگیرید و مثل مالکین قبلی چک بگیرید، ما گفتیم اگر به مانند چک‌های مالکان قبلی، چک‌های او برگشت خورد چه کار کنیم؟ او هم ادعا داشت اگر دو تا از چک‌های برگشت خورد قرار داد فسخ شود و در صورت فسخ ما باز هم بدهی‌های زیادی را خواهیم داشت.

مدیرعامل داماش ادامه داد: به سیروس محجوب گفتیم مگر وضع مالی تو خوب نیست پس به ما ضمانت نامه بانکی بده، در وهله نخست قبول نمی‌کرد اما بعد از اصرار ما پذیرفت ضمانت نامه مالی بدهد، اما دوباره پشیمان شد. متاسفانه حرف و عمل سیروس محجوب دو تا بود.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خاطر نشان کرد: سیروس محجوب یک قرارداد با ما داشت که عملی نشد. یک قرارداد با فدارسیون فوتبال داشت که عملی نشد، یک قرارداد با تیم پرسپولیس در زمان مدیرعاملی عباس انصاری‌فرد داشت که عملی نشد. معلوم می‌شود او با آمدن در فوتبال می‌خواهد اسمش مطرح شود و الان خود شما در گوشه ای از ذهنتان اسم محجوب حک شده است، حالا دیگر مهم نیست. محجوب تشخیص داد نیاید، ما هم نمی‌توانیم او را زور کنیم تا امور باشگاه را در دست بگیرد. به امید خدا خودمان تیم را جمع می‌کنیم و مشکلی نیست.

عابدینی در خصوص اینکه چرا در دیدار تیم های داماش و استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر نبود گفت: احتمال اینکه ما بازی را ببریم زیاد بود و من گفتم پیش رفقای استقلالی خوب نیست شاهد باخت آنها باشم، من مطمئن بودم استقلال را شکست می‌دهیم، بعد از آنکه سه امتیاز را از سپاهان گرفتیم می‌دانستم که می‌بریم، در سوی دیگر هم استقلال هفته قبل توانسته بود فولاد را ببرد و بازیکنان این تیم اشباع شده بودند.

وی در خصوص برکناری محمد رویانیان از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حکم برکناری نیامده بلکه نامه ای از سوی نیروهای مسلح مبنی بر پایان ماموریتش در باشگاه پرسپولیس آمده است، در واقع مدت ماموریت خدمتش در باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است اما در این بین چند سوال وجود دارد اینکه رویانیان چه زمانی به پرسپولیس آمده؟ و اینکه این آمدنش به چه دلیل بوده است؟ متاسفانه کار سیاسی دارد پدر فوتبال ما را درمی‌آورد.

عابدینی در خصوص اینکه یک گروه خاص در صدد بهره برداری تبلیغاتی از برند باشگاه پرسپولیس برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دقیقا همین طور است اما هیچ کس نمیتواند این کار را انجام دهد و از نام پرسپولیس برای انتخابات ریاست جمهوری استفاده کند. چرا که مردم این مسائل را به خوبی میدانند، اینها همگی بازی های سیاسی است البته ما نمیتوانیم به آنها بگوییم این کار را نکنید چرا که آنها در صدد هستند از قدرت خود استفاده کنند، اما با رفتن رویانیان از پرسپولیس اوضاع این باشگاه به هم ریخته میشود.