پایداری مدیریت در کشور ضروری است

به گزارش افکارنیوز، صادق واعظ‌ زاده امروز در دانشکده علوم پزشکی اهواز پس از حضور بر مزار شهدای گمنام و تجدید میثاقی مجدد با شهدا اظهار کرد: اگر هر چیزی را در جای خود قرار دهیم پیشرفت حاصل می‌شود.

*در کشور هیچ چیزی سر جای خودش نیست

وی ادامه داد: در کشور ما، منابع و ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد ولی متأسفانه هیچ چیز و هیچ فردی در جای خودش نیست و همه چیز را تصادفی در کنار هم قرار دادیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید از عمق وجود به دنبال پیشرفت باشند تصریح کرد: امیدوارم که مردم از این گفتمان و جنبش استقبال کنند تا کشور را از فضای سیاسی موجود جدا و یک قدم به جلو حرکت دهیم.

*از حضور هر رقیبی استقبال می‌کنم

واعظ ‌زاده عنوان کرد: از حضور هر رقیبی استقبال می‌کنم و معتقدم هر چقدر انتخاب مردم وسیع‌تر باشد مهمتر است.

وی تاکید کرد: تفاوت کاندیدای موجود عمدتاً در اختلاف نظرات سیاسی آن‌هاست، و به جای اینکه شاهد شخصیت‌های جدید باشیم شاهد جنجال و مناقشات سیاسی هستیم.

*مشکل مردم تعدد کاندیدا نیست بلکه متنوع نبودن دیدگاه سیاسی آن‌ها است

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مشکل مردم تعدد کاندیدا نیست بلکه متنوع نبودن دیدگاه سیاسی آن‌ها است، من به این عرصه وارد شده‌ام تا کشور را از مناقشات سیاسی نجات دهم و معتقدم کشور نباید پای ثابت جنجال‌ها باشد و وقت خود را صرف این موضوع کند.

واعظ ‌زاده اظهار کرد: معتقد هستم که دولت باید مستقل و با سیاست عمل کند و از همه نیروهای معتقد به انقلاب در جای خود استفاده کند.

*نباید کسی شعار عدالت بدهد ولی عکس آن عمل کند

وی تصریح کرد: نباید کسی شعار عدالت بدهد ولی عکس آن عمل کند، پس ما اساتید و دانشجویان باید به دنبال عدالت باشیم.

واعظ ‌زاده در خصوص مشکلات موجود در استان خوزستان ابراز داشت: اعتقاد دارم باید طرح توسعه زمان برای خوزستان طراحی کرد و این طرح را باید در چارچوب الگوی کشور به حرکت در آورد.

*ایجاد طرح توسعه در خوزستان

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: راه‌اندازی طرح جامع برای پیشرفت استان خوزستان یکی از برنامه‌های دولت آینده خواهد بود و ما باید کاری کنیم که پایداری مدیریت نه تنها در خوزستان بلکه در کل کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: اعتقادم بر این است که اجرایی کردن طرح‌ها باید به بدنه اجتماعی جامعه پیوند بخورد، ما باید مردم را با هر یک از طرح‌های قابل اجرا آشنا کنیم و آن‌ها را متقاعد کنیم که اجرایی شدن طرح‌ها به سود آن‌ها است.

*مسئله بیکاری و تورم حاد است

واعظ ‌زاده با اشاره به مشکل بیکاری و تورم در کشور عنوان کرد: مسئله بیکاری و تورم یک موضوع بسیار حاد است که متأسفانه گریبان‌گیر کشور شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسئله میتواند با افزایش تولید برطرف شود، پس برای اینکه بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم باید به نیروی کار جوان و امکانات مناطق توجه کنیم.