کنسرت «حامد زمانی» در برج میلاد

به گزارش افکار نیوز،«حامد زمانی» خواننده پاپ از نخستین کنسرت خود در برج میلاد خبر داد و گفت: نخستین کنسرت رسمی ما پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت در سالن همایش‌های «برج میلاد» است که هم اکنون در حال نهایی شدن مجوز اجرای صحنه‌ای است.

وی با بیان اینکه ۹ نوازنده جوان او را در این کنسرت همراهی می‌کنند، افزود: قطعه‌هایی همچون تیتراژ پایانی ماه عسل، ‌ دیروز امروز فردا را که برای برنامه‌های تلویزیونی خوانده‌ام به اجرا در خواهم آورد.

خواننده ترانه «تحریم» تصریح کرد: برج میلاد ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۲۱ تا ۲۳ میزبان اجرای صحنه‌ای گروه ما خواهد بود.



به گزارش افکار نیوز، به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «حامد زمانی» خواننده جوانی است که به تازگی مطرح شده است. این خواننده ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۶۷ در میمه اصفهان متولد شد. اکنون در حال تحصیل در مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سال ۸۴ فعالیت خود را در عرصه موسیقی پاپ آغاز کرد. زمانی از‌ جمله خوانندگانی است که اغلب ترانه‌های او با موضوعات ارزشی و سیاسی است.

خواننده سیاسی جوان پاپ کشورمان در کارنامهاش قطعههای تحریم، قلادههای طلا، دیروز، امروز، فردا، زنان و بیداری اسلامی و ماه عسل، آرمیتا دیده میشود و در جدیدترین اثرش به مظلومیتهای ملتهای مسلمان برای حادثه ۱۱ سپتامبر در ترانه مکر شیطان پرداخته است.